Såg en blåmetallic oval svänga ut på vägen vid strandpromenaden i Helsingborg vid 10-tiden.

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Såg en blåmetallic oval svänga ut på vägen vid strandpromenaden i Helsingborg vid 10-tiden.

Just nu i Gbg. Vid gasklockan. Byta fil snabbt och fippla fram kameran...

Såg en orange Bay dekorerad med målade vita blommor på sidan köra nedanför Hallandsåsen mot Göteborgshållet vid 1-tiden idag. 

Det var trevligt att handla på ICA Maxi i Falun i fredags..

Det var trevligt att handla på ICA Maxi i Falun i fredags..
Nästa år får du hänga på 
Hade dom vw only öppet.. 
CAG skrev:Det var trevligt att handla på ICA Maxi i Falun i fredags..
Nästa år får du hänga på
Absolut, det är inbokat! 
Besökte Volvo museét i Gbg igår, och då stod dessa fräscha ekipage utanför. Det fanns även en svart typ 1a med i sällskapet, men tyvärr fick jag ingen bild på denna.
Där ser man! Jag och några polare på väg till Vwänerträffen. Den tredje bilen det syftas på är denna 59a
Jag och ägaren till husvagnsekipaget (Ingmar) byggde denna ihop för några år sedan och såldes sedan vidare till Ingmars systerson Johan som brukar den idag!
/Olsson
Beige 1303a vid Edenberga nu vid 17:20-tiden 

Trevlig bil!!!
Ibland är det ju riktigt roligt med turister 
Ja det va sambon som såg den från jobbet och hon va bara tvungen att ta ett kort:) riktigt fin.
I Visby nyss!
Efter som bilen inte blev såld idag heller.
Så tog jag bubblan ner till Onsala och lillebror.
Dottern och exet var och campade inte långt därifrån så ett besök blev det även där.
Döm om min förvåning när jag far on på campingen så står där en fin 60 talare med taktält
Ska ta ett kort i morgonn.
Såg denna bussen i en Hobbytidning, vems kan man undra? Titta bakom jänkaren är ett tips

Såg denna bussen i en Hobbytidning, vems kan man undra? Titta bakom jänkaren är ett tips
Det är ju pappas 67a buss, vilken tidning??
Wompa skrev:Såg denna bussen i en Hobbytidning, vems kan man undra? Titta bakom jänkaren är ett tips
Det är ju pappas 67a buss, vilken tidning??
Allt om Hobby tror jag det var.
En järnvägsspecial 
såg en fin beige(?) Karman Giha vid Hornstull vid 19:30 snåret. Passerade strax efter även en fin Bubbla model 67-70ish. Försökte ta en bild men hann inte riktigt med.
/Joakim
Blågrå bay på Visby-Nynäsfärjan igår natt. En av fyra bayar på samma färja.
En trevlig T3 campingvagn från utlandet på lokala affären.... EU bokstav L på reggplåten?
Är den luftkyld 

Syns dåligt. Men en tele2 buss med surfbräda på taket. Stog på gyllenetider konserten i Eskilstuna igår! Riktigt grym! 
Spottade lit på Jönköpingsmarknaden igår

Ryes Buss! 
Sidor Föregående 1 … 10 11 12 13 14 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.