snart dax 
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » WolfParts Open House Fredag 2 Aug
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
snart dax 
Hajar du hur mycket folk som kommer till Dig..........
Man lär väl se köerna från E4:an.
Öppnar du kl. 12.00 enligt plan?
Jepp...12 isch
inte efter....snarare före då...lite....om jag e klar med allt.... 
gick ju ganska bra förra året då bilar kom och gick.
jaja, blir så i år åxo...drop-in lixom 
Håll en plats med ström åt mig - jag bjuder alla på kaffe! 
Vi åker kl 03, och bör då landa runt...... Kl 13..... 
Ser lika hemskt tidigt ut varje gång jag ser det där klockslaget. Och då ska jag även ha hunnit till piteå innan dess i min turktaxi med brölpipa.
Jag lär tyvärr lämna återbud. Men hoppas vi ses i Tierp! 
Första besökarna har anlänt redan
Steffe, kör försiktigt
Jonas, Plats med ström e bokad till dig
Supertack Woffe!
Hann inte tacka på plats igår för god grillning och dryck med ett suveränt öppet hus!
Vilken "anläggning" du har. Verkstad och garage kan ju passa in i vilket amerikansk bil-program som helst.
Ett bra bevis på att du är populär är väl alla feta bilar och trevliga polare som kommer förbi.
Med mössan i hand och väntan på nästa år, eller bjuder du in till jul åxå?
TACK!
Christer
alltid trevligt hos Woffe, bidrar här med bilder på några av de som var på plats samtidigt som oss

Tusen tusen tack till er alla som kom, helt sjuuuukt kul !!!
Från att vara orolig att knappt nån ska komma till att det blir sådär mycket folk e helt fantastiskt !!
Sorry att jag inte hann att mingla med alla, och att jag förmodligen uppträdde halft förvirrat.....men det har varit en helt galen helg (läs vecka), nu ska jag sova en månad.
Än en gång, jag är er evigt tacksam !!!
TACK
Woffe
Åhh, tackar.....verkligen kul att se dig igen Christer !!
Kan bli julfest åxo, man vet aldrig
Supertack Woffe!
Hann inte tacka på plats igår för god grillning och dryck med ett suveränt öppet hus!
Vilken "anläggning" du har. Verkstad och garage kan ju passa in i vilket amerikansk bil-program som helst.Ett bra bevis på att du är populär är väl alla feta bilar och trevliga polare som kommer förbi.
Med mössan i hand och väntan på nästa år, eller bjuder du in till jul åxå?![]()
TACK!
Christer
BÖÖÖG. Snart är vi hemma igen. Skellefteå passerat just. Puss och godnatt till nästa månad känns det som för oss också.
BÖÖÖG. Snart är vi hemma igen. Skellefteå passerat just. Puss och godnatt till nästa månad känns det som för oss också.
Men durååå !!
Härligt, bra kört !
Jäkligt kul att se er igen....och kul att du fixat fäjsbook
Puss i ljumsken
Ja tack för för att man får kika in lokalerna.. & alltid lika trevlig Woffe ! 
köpte mej en t-shirt, mycket snygg & användes flitigt på BRC 
/Andy

Tack till er alla som köper T-shirts och suportar Wolfparts.
Väldigt kul att gå runt på träff och se massor av folk som har min logga....coolt som fan !!
Tusen tack !!
Ja fn en t-shirt skulle man haft. Vi var ju nere på Tierp från fredag morgon så tyvärr blev det inget besök. Verkat gått bra endå. 
Kanontrevligt stopp på väg till BRC som vanligt 
Stämmer in i kören och tackar för ett fantastiskt trevligt mottagande med helt gratis mat och allt. Alltid lika kul att se vad som är på gång innanför dina väggar.
Lite bilder från tillställningen samt från vår samling i Falun innan vi dök upp.

härliga bilder...är det ok om jag snor nån och lägger ut på Facebook ?
Tack själv föresten, kul att ni kommer 
Kanske jag också ska lägga ut bilder på fäjjan nu när man blivit så facerapad man kan bli av er gamla hängkukar. En 5minuters runk i woffes dusch sen är man tydligen medlem i facebook.
Kanske jag också ska lägga ut bilder på fäjjan nu när man blivit så facerapad man kan bli av er gamla hängkukar. En 5minuters runk i woffes dusch sen är man tydligen medlem i facebook.
svårare än så är det inte 
ja en tshirt skulle man ha 
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » WolfParts Open House Fredag 2 Aug
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.