Jobbar!
ha en trevlig kväll, ni verkar ju ha tur med vädret! 
Undrar lite...var i hamnen träffas vi? Lär ju vara fuulltt med folk etc. P.g.a Almedalsveckan.
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar
Tack för titten, nästa gång får jag följa med på fikatrippen också 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Tack för titten igår,gott gäng ni har.
Fina bilar med:)
Svänger ni förbi "bästkusten" så hör av er!
Med vänlig hälsning, Christian.
Finfina bilder! Och finfint café var det i tofta!
Härliga bilder.
Fiket var otroligt trevligt och hade ju oslagbart billigast fikapris.
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Ni ska inte ha nån träff mellan 14-21 denna månaden ? Ska över till gotland och kolla runt då
Å framför allt vad ska jag titta mer på,,,,,på denna ö ?
Här på öjn fikas det bara första tisdagen i varje månad, men är "på" för att fika fler gånger så.....
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Tar gärna och följer med nu på onsdag
Meddela bara vart ni tänkt vara
// Tony
Ni ska inte ha nån träff mellan 14-21 denna månaden ? Ska över till gotland och kolla runt då
![]()
Å framför allt vad ska jag titta mer på,,,,,på denna ö ?
Finns fantastiskt vackra vägar runt Hoburgen, Gotlands sydspets, annars måste jag ju som Östergänning säga: Östergarnslandet med sysne fiskbutik som ett guldkorn! Ljugarn är nice, med fina stränder trevligt café o vackra omgivningar, Kutens bensin på Fårö är obligatoriskt, får du/ni bara inte missa, helt galet coolt Creperié sök på nätet om det!
Nästa fika borde bli 6/8. Jag träffade Nisse på stan, han hade en fundering på om vi skulle åka till Maven i Kappelshamn då. Vad säger ni andra? Och någon bör väl anmäla vår ankomst före om vi blir många.
Kostar det inte en halv årslön att käka nåt där?
Annars är det ju en bra idé, finns trevliga vägar där omkring...
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Maven låter bra. Jag röstar ja
. Hur många skall till Tierp och när åker ni i så fall.
Jag älskar att skämma bort mig, röstar för jag med!
Om gud vill o bussen inte hostar blod, åker jag på Tierp, har bokat båt till torsdagen, som går kl: 10:55.
Maven blir bra!!
Det blir Tierp! Men jag åker upp redan den här helgen så jag hinner med bad camber o kuus med 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Nu blir det morgonfärjan på fredag eftersom de öppnar inte förrän 9.00 fredag morgon på BRC? Trodde att de skulle öppna torsdag kväll så man kunde tälta som alla vet att jag älskar
Nu blir det en natt mindre i tält. Och jag hinner nog köra tillräckligt ändå
Maven blir perfekt! Till Tierp kommer jag lördag morgon och är där över dagen med Ida.
Nu blir det morgonfärjan på fredag eftersom de öppnar inte förrän 9.00 fredag morgon på BRC? Trodde att de skulle öppna torsdag kväll så man kunde tälta som alla vet att jag älskar
Men visst öppnar dom väl torsdag kväll???
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Dennis skrev:Nu blir det morgonfärjan på fredag eftersom de öppnar inte förrän 9.00 fredag morgon på BRC? Trodde att de skulle öppna torsdag kväll så man kunde tälta som alla vet att jag älskar
Men visst öppnar dom väl torsdag kväll???
Inte enligt hemsidan om jag fattar det rätt
271 2013-08-02 14:04:08 Senaste redigerad av Perra (2013-08-02 14:05:24)
Jag åker inte till Tierp
tyvärr. Får planera bättre nästa år när man kanske har mer semester att ta ut.
När det gäller fika på tisdag så röstar jag oxå för Mavems. Bra mat till bra pris. Hamburgertallrik=149 kr om jag inte minns fel.
Var samlas vi? När?
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar
Maven låter kanon 
Vw T3 Buss -89 Coach
Då ska jag försöka kontakta Mavens och förbereda dem på att vi kommer, och kanske så vi kan sitta där vi satt förra gången! Ska kolla deras öppet-tider åxå, men preliminärt så samlas vi väl på hamnen 18.00!
MVH: Hella
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)
Blir nog för långt att åka med buggyn så jag får hoppa över den här utflykten 
Buggy -69 1500
Bubbla -73 1303S
Ses i hamnen vid 18-tiden imorrn. 
Typ 3 Notchback -64
400+ VW leksaksbilar