Ska börja sätta ihop bottenplattan med tillhörande detaljer men nästan varenda bult saknas, vill ju gärna ha original/härdade bultar.
Någon som handlat och var isåfall?
stenis
orust
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Köpa bult, var?Någon som handlat?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ska börja sätta ihop bottenplattan med tillhörande detaljer men nästan varenda bult saknas, vill ju gärna ha original/härdade bultar.
Någon som handlat och var isåfall?
stenis
orust
Jag har själv ingen erfarenhet.
Men vet att jag läste för något år sedan någon som rekomenderade dessa.
Mer än så vet jag inte.
härdade??
Troligen då de är svarta, vet ej.
stenis
orust
Hör med skruvcenter i Göteborg. Köpte en hel del skruvar och sånt till golfen. Annars vet jag att det finns ett ställe här utanför Kinna som heter Järnbiten och de ska ha 8.8, 10.8 och 12.9
Har svårt att se nån anledning till att det skulle vara av 12.9 kvalitet för nått så simpelt ändamål.....
Kör rostfria och syrafasta 10.8 hållfastighet så slipper du oroa dig att skiten rostar ihop 
Kör rostfria och syrafasta 10.8 hållfastighet så slipper du oroa dig att skiten rostar ihop
Ja då är det ju bara allt runt omkring som rostar...;)
Mer än 8,8 e onödig överkurs, då brottgränsen e högre än hållfastheten på din platta.
sen att använda rostfria bult A4 kvalite ger skörare bult till en mycket mycket högre kostnad. e ju ingen original renovering ,som i mina ögon berättigar till kamax bultar. men det e mina tankar.. en liten dusch med vax över gör, att vad skit som helst håller i en sommarbils ev, livstid. original vart det ju ofta underredsmassa över dom.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Köpa bult, var?Någon som handlat?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.