Tom kaross, inga papper och vandaliserad.
Står i Strömsund, norra Jämtland.
070 645 6869

All plåt är räddningsbart, det ligger en framskärm, kofångare, en bakskärm i bilen.
kan komma förbi och kolla på den framöver om du har den kvar. ska kanske förbi ström helgen som kommer.
Mvh Ch
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Synd att det var så långt, annars hade jag gärna kommit och tittat på den!
5 2011-04-24 18:04:24 Senaste redigerad av lappstockholmarn (2011-04-24 18:05:22)
Var står den? I centrala Östersund eller?
Såg nu att det står strömsund 
Det är ju nära, hämta den anders!
DO IT!
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Variant är coolt! Det är den nya splitbussen...jag menar, splittar vimlar det av, men inte varianter!
Variant är coolt! Det är den nya splitbussen...

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
MAIL SKICKAT! 
Nu är du lite sen Anders, det står redan en kopplad biltrailer här i Dalarna, som är påväg norrut vid kl 6 imorgon bitti
Och det är inte jag som ska ha den....
Ja du Demian, nu får man för att man ej har internet på telefonen 
finns en del delar att kompletera den med i hammedal, på vägen liksom
slå en signal
Det är Anders (masen) och Macke som åker. Det är Anders som ska ha den.
Det lät som de flesta delarna redan fanns i Dalarna, men jag ska slå dom en signal och säga att du har typ3 prylar.
15 2011-04-25 08:11:48 Senaste redigerad av jerry (2011-04-25 11:18:55)
Det är Anders (masen) och Macke som åker. Det är Anders som ska ha den.
Det lät som de flesta delarna redan fanns i Dalarna, men jag ska slå dom en signal och säga att du har typ3 prylar.
Bra val Anders! Klart man ska ha en varre! Kul med roadtrips föresten. Jag hämtade en DH 71:a i Norråker för några år sen. Det är några mil längre upp. Då blev det en nattpizza i Hammerdal på en kombinerad pub/pizzeria/ungdomsgård som låg efter den stora vägen igenom byn. Sen höll vi på att bli rånade då vi skulle stanna på en rastplats i Östersund och sova. Men vi vaknade och lyckades skrämma bort dom. Så passa er för att stanna där! Lycka till!
Nu är de klart, två trevliga vw freaks från hedemora...bra me skänkes annonser inte för att jag har lite kompisar, men kul att dom blev nöjd....
Nu är de klart, två trevliga vw freaks från hedemora...bra me skänkes annonser inte för att jag har lite kompisar, men kul att dom blev nöjd....
Jag skickade t.o.m sms men inget svar. kunde ju fått stanna i republiken 
Jaja bra att den stannar i sverige haha...
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
18 2011-04-25 19:31:55 Senaste redigerad av Jonas Rehn (2011-04-25 20:18:55)
... och nu kan äntligen morsan odla sin potatis där!! 
In America you drive on the parkway and park on the driveway...
då må ni väl rensa lite mer annars blir det inte mycke till pärland 
puh det blev 120 mil nånting.. tror inte jag varit så trött på 10 år... tyvärr markus ösd vi såg att vi inte skulle vara hemma förän 2 så vi valde bort dig trots att vi var nyfikna på garagebesök... men det blir fler tillfällen..... tobias, helt nöjd! tack ska du ha! alltid kul å lura norrlänningarna på en bil ;-)......allvarligt så går det nog att göra bil av den..... får se om det blir nu eller lite längre fram , har ju nån annan bil å pyssla om... rock on
Jasså, du har kommit hem från semestern, Masen...då väntar jag mej ett mail eller mess från dej då...