Köpte en (Save my Bug) Tempmätare
Till min Baywindow för att veta om motorn skulle gå varm!, hann 7km innan mätaren lyste rött!!!
nu har jag försökt lokalisera felet! Byte olja till Sjysst MineralOlja, Slängde på ny tätlist runt motorn, tätade alla hål, monterade ut Bakluckan i underkant
Termostaten funkar, Tändningen ska vara okey, men endå varnar mätaren efter man har åkte en liten stund!! mätaren kan vara felinställt, men det tror jag inte!
Vad kan felet vara???
[ VW Typ1-64 2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]

tändningen stod rätt kollade också stiften och dom var vita, så han går väl för snålt
så fär du gå upp minst ett steg i munstycke 
nu lös den hela tiden, Jag har Std luftrenare och avgassystem.. Har dock inte testa att bestycka om förgasaren.. Kan man köpa h munstycke på te x mekonomen? I morgon ska jag kolla om termostaden verkligen öppnar spjällen, och om fläkten funkar som den ska ... Kan det vara så att motorn har nått komp fel? Som gör att den blir varm.. Eller en oljepump som håller på och hälsar hem?? Och det är inte oljetrycket som spökar då jag ser på temp mätaren att den ligger imot och det blinkar innan jag får fast ljus ..