Hej
När ja ändå va i Arvika va jag ju tvungen att ta några fina bilder på Jens bubbla
Dock helt oredigerade så de blev inte roligare än såhär 

//Erik
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Bilder: Jens Bubbla
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
När ja ändå va i Arvika va jag ju tvungen att ta några fina bilder på Jens bubbla
Dock helt oredigerade så de blev inte roligare än såhär 

//Erik
nice 
Cool bil :-)
Tjusigt. Men jag saknar verkligen inte tiden då jag körde med sån camber och toein bak.
"Det måste slita däck som fasen?!"

Tjusigt. Men jag saknar verkligen inte tiden då jag körde med sån camber och toein bak.
Det förstår ja som du for omkring på vägen.....var rätt komiskt/skrämmande att se....
"Det måste slita däck som fasen?!"
Och hjullager, och... etc etc
Riktigt fin den där! 
Äsch, förlänga svärden bara så äter den inga däck! 
Utan att förlänga och redigt sänkt, ja jag nötte ner till korden på 2st helt nya däck på 2månader.
Är väl sådär, men camber och toe in, tillsammans med halvslitna däck i regningt väder gör ju livet väldigt spännande.. Speciellt efter motorväg.. ha ha...
annars räcker ju torra gamla sommar däck vid lätt regn
riktig cool bil det där !!! ungefär så där ska jag ha på min gule
om jag inte behåller den som den är nu. 
Ja första gången man backade ur garaget nyslammad och fick köra lite var ju med hjärtat i halsgropen. Sen kom första regnet och då var hjärtat utanför halsgropen. Sen vande man sig. Sen blev man äldre och bekvämare och höjde och körde med dämpare. Bögigt jag vet men ack så mkt trevligare.
Nu är jag i en vw-svacka så första bästa läge så säljer jag och köper en ny skoter.
Tack för dom fina bilderna och kommentarerna
Svärdförlängare gjorde jag ifjol, men dom måste justeras lite innan det går att åka med dom. Har bara slitit ut ett säck än sålänge och bilen ligger rätt bra på vägen, så det är inte så bråttom 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Bilder: Jens Bubbla
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.