Stefan_-78 skrev:alpinebubblan skrev:Fick hem en stinger idag. Lagomt nöjd
Stinger för tankarna tillbaka till ungdomen när man väckte halva kvarteret varje morgon på väg till skolan!
Det var tider det!!
Hehe
var köpte du den stingern ? 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 48 49 50 51 52 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Stefan_-78 skrev:alpinebubblan skrev:Fick hem en stinger idag. Lagomt nöjd
Stinger för tankarna tillbaka till ungdomen när man väckte halva kvarteret varje morgon på väg till skolan!
Det var tider det!!
Hehe
Köpte 12kg lager och kolvringar på bugrun. 100kronor kilot billigare än entrecote.
Hahaha! Underar jämförelse!
GB skrev:Crazyweed skrev:biljardboll omborrad för att husera på min trigger spak. givetvis en svart med 8 på.
finns det någon som köper dom andra bollarna i biljard?Hade jag på Bayen också, men jag fick min från Just Kampers
Har en orange nr 13 på min buggy och en gul 1hade jag på min gula hembyggda Bmw cabbe.. Så visst kan man ha annat än nr 8 :-)
Jag vill ha nian, om det nu är nån som slaktat ett set.
Fast helst en custom vitgul med nr 13, men en sån får jag nog göra själv....
För övrigt köpte jag bara lite tänddelar, fördelare, rotor, kondis.
alpinebubblan skrev:Stefan_-78 skrev:Stinger för tankarna tillbaka till ungdomen när man väckte halva kvarteret varje morgon på väg till skolan!
Det var tider det!!
Hehe
Av en på forumet. Heter..... power21?
Har samma artikelnummer som på classicvw så anta är samma

USB-fläkt att svalka sig med under sommaren :-) Kopplas till en Belkin-adapter som sedan trycks in i cig. uttaget. 
38,7 liter bensin. Kul? Nej, för mätaren stod på kvarts tank så det är bara att felsöka och troligtvis byta tankmätarstabilisatorn.
Ett bakhörn till mitt kommande 23 fönsters... nu börjar det bli komplett!
Jahadu...det blev bara ett?
Vad som ser ut att vara en original Bambus benknäckarhylla till cabben, vittjad från en 1964:a och inhandlad av mig på Bad Camber. Tack Håkan! 
Skrev upp mig på en sån där underbar varvräknare till bay som Ash på earlybay.com fixat till
i originalutförande.
Alltså aspro, alltså Chris.
Ahhh, fick äntligen tag på ett gammalt takräcke till vettiga pengar, mattsvartlackat med takribbor, Biltemas färgborttagningsmedel löste färgen galant och har numera härlig patina och nyoljade ribbor.

Loppisfynd! Sprillans ny blocknyckelsats, 8-22 mm, och en Kamasa hylsnyckelsats, där endast 22 mm ser ut att vara använd. Allt för 225 kr!!!
Hade ju inte tänkt börja med mitt 80 tals looker lik än , men när jag såg luckan igår på Jönköpings marknaden så kunde jag inte bärja mig , luckan hade där regskylten sitter infälld ca 5cm och hade några stycken gällar på , passar ju min perfekt tyckte jag på tanke min lucka fattades
men det satt en reg skylt kvar på luckan , och kollade upp numret och visade sig att numret var reggad på en 65 bubbla ljusgrön och har varit reggad på en viss herre i lagan !
då klack det ur mig vilken bil den kan har suttit på , fast luckan var vitt , men bil kan ju vara omlackad efter 96 den ska stå som avställd.
så får väl göra en efterlysning i 80 tals tråden , bara inte luckan har stulit utan ägaren på bilen vet om det 
Höger och Vänster dörr till 50an, kompletta med glas
Blev en ny luftkyld bil med tillhörande detaljer. Bla. denna grill som min logga kommer å passa fint på...

Blev en ny luftkyld bil med tillhörande detaljer. Bla. denna grill som min logga kommer å passa fint på...
![]()
Hmmmm... undrar vad det blev för bil...? 
Mer gas....
Och apropå det - är det rimligt med 700 spänn för en liten tub?
Tyckte det var jäkla dyrt.
Mer gas....
Och apropå det - är det rimligt med 700 spänn för en liten tub?
Tyckte det var jäkla dyrt.
Jag kör med koldioxid till min MIG, 200-250kr för att fylla, ingen hyra för tuben heller.
Köpte en ombyggd brandsläckare.
En Hazet vagn + ännu mer splitbubbla delar.
Ahh..ännu mer att titta på till helgen...hör av mig i morgon kväll,förmodligen har vi möjlighet att komma runt lunch på lördag,är det helt fel för dig?
Ett par nya Empi-slutrör utan insats, smattrar på gott 

Nya framdäck till ghian, 165/35-17 har aldrig sett så små däck!
Nya framdäck till ghian, 165/35-17 har aldrig sett så små däck!
Har samma däck på mina escra. Akta trotoarkanterna 
Sidor Föregående 1 … 48 49 50 51 52 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.