1

Tänkte kolla om det finns något intresse för en plåten vid bakrutan och en bit upp på taket.
Det är alltså urkapat så bakruteformen finns kvar och en bit ut på sidorna och kommer inte ihåg skick på den mer än att den är bra bulig
Har ingen bild i dagsläget då det är en bit för mig att hämta den men kan ordna om intresset är tillräckligt stort

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

2

var finns denna plåt

ålands volkswagen klubb på facebook

3

Örebro trakten

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

4

Jag är intresserad pris?

Sålda bilar:Beach buggy. 1303s-73. Bubbla-64 airride. Split enkelhytt-66 Bubbla-56
Nuvarande bilar:Bay-72

5

M a r c u s skrev:

Jag är intresserad pris?

Inte en aning, tillräckligt för att jag ska tycka det är värt att åka 5 mil för att hämta den och bära ut den ur skogen där jag skulle få hämta den ICQ/ab vet iaf att det är hela plåten ända ut till dropplisterna och ner till där huven sitter, så luftintagen under rutan är också kvar, sen kanske det är runt 30-40 cm ovanför rutan. Dock är den ganska rostig och bulig efter säkert 40 år i skogen, fast bara man vill går allt laga ICQ/ad
Men som sagt det är bud som gäller.

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

6

Skulle nog vilja se en bild på den innan jag bjuder något. Sitter det glas i ?
Bjuder 200:- osedd.

Sålda bilar:Beach buggy. 1303s-73. Bubbla-64 airride. Split enkelhytt-66 Bubbla-56
Nuvarande bilar:Bay-72

7

M a r c u s skrev:

Skulle nog vilja se en bild på den innan jag bjuder något. Sitter det glas i ?
Bjuder 200:- osedd.

Nej inga glas. 200 täcker inte ens bränslekostnaden så lite för dåligt. Men får se om jag kan plocka med den om jag ska åt det hållet i annat ärende ICQ/ab så fixar jag bild då.

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

8

Får man fråga vad för sorts tdi du kör som tar 2.5l/mil?

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

9

Ika skrev:

Får man fråga vad för sorts tdi du kör som tar 2.5l/mil?

Jag kör ingen tdi längre åker bensinare numera. Användarnamnet har bara hängt med med tiden.

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

10

OT, men värt ett försök
det råkar inte finnas en vänster dörr på samma ställe?

Nytt mob nr...

11

iooor_21 skrev:

OT, men värt ett försök
det råkar inte finnas en vänster dörr på samma ställe?

Nepp ända som finns kvar är den plåten fast vet däremot var det står en gammal oval vid ett gruvhål och den sitter dörrarna kvar på. Vet inte om det är samma som split och kommer inte ihåg skicket på dom

VW typ1 1300 1966
Opel Rekord 1960

12

ska inte vara samma, sitter oval dörr på min redan

Nytt mob nr...