1

Hallå!

OM det skulle bli tid över så funderar vi på att ta en liten titt på forumets uppbyggnad. Både för att eventuellt få det att kunna snacka bättre med appar, men även för att den nuvarande designen känns förlegad. Vi kommer inte bygga en app för själva forumet, det finns inte pengar till det. Dock skulle man eventuellt kunna få det att lira bättre med "standardiserade" appar som kan läsa in olika sajter. Vidare skulle jag personligen också vilja göra om forumets "grundsida" (där man ser alla trådar) så det blir mer som en typisk sajt med bättre översikt över senaste inlägg, senast reggade medlemmar, annonser mm.

Detta är alltså inget löfte utan mer en långsiktig koll på vad forumets besökare skulle tycka om en omarbetning av forumet. Vad tycker ni? Tack för er input!

"Daddy Cool"

2

hej.
skulle det att gå att fixa så att det lirade med tex. tapatalk så våre det kanon.
om man kör med pbpbb3 (tror jag det heter) så tror det funka
ja en lite modernisering av forumet hade kanske inte skadat, Men ni temet bakom boxervillle gör ett kanon jobb.

3

Röstar också på Tapatalk. Finns det inte en plugin för forummjukvaran så den lirar med Tapatalk?

Sedan min eviga käpphäst: Gör det obligatoriskt för alla medlemmar att fylla i fältet "Från:". ICQ/ab

4

HenrikL skrev:

Gör det obligatoriskt för alla medlemmar att fylla i fältet "Från:". ICQ/ab

Håller med, det skulle underlätta så mycket! ICQ/ag

Mvwh Dennis ICQ/ab

5

obligatoriskt FRÅN är ett måste Default/smile

Om man sen kan få ihop det med tapatalk så vore det kanon,

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

6 Senaste redigerad av Jonas Rehn (2013-07-25 10:19:54)

Kan ni sy ihop ett frivilligt medlems-kit typ. sjukt snygga special klibbor, diplom, truckerkeps mm. kanske tom ... % på upnorth/annan firma/or?

Övertygad att folk betalar bra för sånt, jag är en av dem!  ICQ/ab

Inser nu att det kanske är OT, men ändå inte på nått vis...  ICQ/ae

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...