Håller på att snickra ihop en hatthylla. Men hur sitter dom fast? Nå speciella fästen?
Mvh Stoffe
Ragtop 60 No name
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Inredning & Interiör » Hatthylla.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Håller på att snickra ihop en hatthylla. Men hur sitter dom fast? Nå speciella fästen?
Mvh Stoffe
Ingen som vet??
Ligger väll löst.
Ja men inte stil. Får bli små vinkeljärn av nå slag.
Bygg en låda....
De är fästa i ryggstödet och kläms mot bakre väggen.
Min hatthylla ligger också klämd mellan ryggstödet ochbakre väggen. Och det funkar 
Jag lossade tyget i framkant på hyllan och klämde fast den under listen på sätet, inte rätt men det hindrar skateborden att rammla ner och den går att fälla ner när man inte vill ha den, det som inte är bra är att man måste fälla ryggstödet först och då kan det inte sitta fast 
Bygger ni hatthyllan i masonit är det kanske skitsamma, men är den i tyngre material skulle jag förankra den bra. Hade en kompis som höll på att bli giljotinerad pga en hatthylla vid en rätt banal dikeskörning i en amazon
lätt. köp en baslåda som passar bra under och skruva skivan i den 
Jag gjorde hatthylla i mdf som ligger på kanten bak och står på ben bakom baksätet.. men jag funderade på den där stroppen/stroppar som håller baksätet.. hur sitter de i en bubbla?
Jag hittade en knäckt hatthylla från en Opel Corsa på jobbet,med lite modiff så kommer den passa finfint i ovalen..håll utkik efter kommande tråd..lovade den till sommaren,nu ser det mera ut som hösten..

Jag hittade en knäckt hatthylla från en Opel Corsa på jobbet,med lite modiff så kommer den passa finfint i ovalen..håll utkik efter kommande tråd..lovade den till sommaren,nu ser det mera ut som hösten..
![]()
Jamen sommaren e inte slut än.... räcker med några bilder.... så e du igång
så vart det för mig... bara började.... sen spårade det ur 
Jag vet...det är just urspårningen jag drar mig för..känner mig alltför väl för att förstå mitt bästa.. 
Ok a ja tar de där vid ett senare tillfälle har lite andra grejer på g oxå.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Inredning & Interiör » Hatthylla.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.