Såg nyss denna bay på en parkering i Öregrund
Jasså, den såg jag här i Hallstavik också!
även en till latebay! 
Typ 2 -72 Dubbelhytt
Typ 2 -64 Enkelhytt
Typ 3 -68 Variant
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Såg nyss denna bay på en parkering i Öregrund
Jasså, den såg jag här i Hallstavik också!
även en till latebay! 
såg en låg beige bubbla fara förbi utanför götene vid lidköping i lördagskväll, någon som känner sig träffad?

Såg/mötte en ljusgrön Split buss uppe på en lastbils biltraler utanför Sölvesborg på väg österut (mot karlskrona hållet) nu i kväll.
sår riktigt fin ut
En turkos och vit splitbuss i visby igår och en ljusgrå earlybay i fredags i visby...
Någon som känner sig träffad?
Tokfin bubbla parkerad Färjestad / Karlstad
Silver/blå 59a ? Brm trasig ratt. EKA ...
Tokfin bubbla parkerad Färjestad / Karlstad
Silver/blå 59a ? Brm trasig ratt. EKA ...
Skulle kunna vara min gamla 58:a 
Mötte en finfin ljusblå cab (kan det ha varit en 1969?) strax utanför Djurås idag. Det var jag som vinkade från den röda soltakaren 
Gahmen: inte min samtgrun/vita buss då? var i visby igår. brm och takräcke med bräda på taket? Ser kanske turkos ut med allt kalkdamm på lacken 

Såg denna late bay som var påväg genom Fagersta! Samma som sågs i Öregrund och Hallstavik 
Jag är på high chaparall nu, när jag kom fram så hittade jag direkt en trevlig plats att parkera på 
3 danskreggade bay. 
Såg en röd bubbla (63-66a) utanför Pålsjö Skog i hbg vid middagstid igår.
Såg även en röd 1500 cab -70 köra förbi Maxi i Malmö ner mot Västra Hamnen igår kväll.
Någon som känner igen sig? 

Såg en silvergrå 1303:a med schackrutigt tak vid 10.30-11tiden på Berga. 

Och jag såg nog precis dig vid väla norra, i alla fall en bubbla som i din avatar 
Såg denna splittbuss idag utanför Scandic Kalmar.
http://db.tt/JFOznXab
Mew skrev:Såg en silvergrå 1303:a med schackrutigt tak vid 10.30-11tiden på Berga.
Och jag såg nog precis dig vid väla norra, i alla fall en bubbla som i din avatar
Tyvärr inte jag, det är en gammal bild, kör en 61a nu. 

Lyckades kasta upp mobilen när jag var på väg ut från macken här på orten, då denna skönhet svängde in bredvid 
mötte en svart ovalrute-bubbla igår efter vägen mellan Storvik o Avesta..o idag passerade det en Silverfärgad Audi kombi med en rostig split-enkelhytts-pickup på en trailer efter genom Ockelbo när jag var ute o for..hann inte få upp mobilen så jag kan bevisa det dock..
S
mötte en svart ovalrute-bubbla igår efter vägen mellan Storvik o Avesta..o idag passerade det en Silverfärgad Audi kombi med en rostig split-enkelhytts-pickup på en trailer efter genom Ockelbo när jag var ute o for..hann inte få upp mobilen så jag kan bevisa det dock..
![]()
S
Audin låter som en gävlebil. 
Den åkte norrut men det kan ju vara en Gävlebil för det.. 
Såg en blå tidig bay på Visby hamn ikväll, lite sänkt med silverfärgade empi5 
Såg denna splittbuss idag utanför Scandic Kalmar.
http://db.tt/JFOznXab
Cool regskylt, måste vara en avkomma från djävulen 
Såg också denna precis efter att jag trodde att jag såg dig )
låter nästan som jag har blivit felvaccinerad...
Jag såg en mycket läcker grön/vit Westfalia buss nere i hamnen i Varberg i går. Idag såg jag en gul beach-buggy, som var hur låg och läcker som helst utan för ett företag i Varberg. En sådan ska jag bara bygga. Ett stort ha begär uppstod.
notch63 skrev:mötte en svart ovalrute-bubbla igår efter vägen mellan Storvik o Avesta..o idag passerade det en Silverfärgad Audi kombi med en rostig split-enkelhytts-pickup på en trailer efter genom Ockelbo när jag var ute o for..hann inte få upp mobilen så jag kan bevisa det dock..
![]()
S
Audin låter som en gävlebil.
Jo en Gävlebil med en konstig filur bakom ratten.... förtäljer inga namn 

Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.