Hej!
Edit: 2014-10-04:
Jag ska se om jag kan få lite plats i garaget, så jag tänkte kolla intresset för några godbitar bland delarna som jag har samlat på mig. De små bilderna är klickbara om ni vill se bilder i högre upplösning. Jag kan gärna skicka fler bilder vid intresse. Jag har även lite andra delar liggandes och kommer uppdatera här i tråden efterhand.
Ni kan enklast nå mig via forumet - antingen i tråden, via pm eller mailfunktionen.
Bluestar inredning bak + stolar fram
- Framstolar med armstöd, två hål efter glöd/ aska i förarstolen
- Sidodelar med infällbart bord
- Bäddbar soffa med passande bakre madrass
- Bakåtvända, uttagbara, uppfällbara stolar bakom famstolarna
- Ljuddämpningsmatta samt grå veloursmatta bak
- Lagning i tyget på soffan, delarna ej rengjorda. Några smådelar kan saknas, de viktiga delarna finns med.
Ett urval av bilder, fler bilder även på övriga delar finns.

Här finns en länk till Bluestar/ Whitestar broschyren om någon vill ha mer info om inredningen.
Dehler tak
- Behöver viss lagning, stora takluckan och en sidoruta saknas (hade tänkt montera Twingo tak)
Skjutfönster med svart ram från Bluestar
- vänster sida, 50:50 delning, gröntonad ruta + svart solskyddsfolie
Skjutfönster Westfalia California
- höger sida, 30:70 delning, gröntonad ruta, myggnät
Skjutfönster till skjutdörr <'85
- höger sida, gröntonad till gamla skjutdörren, eller till högerstyrd buss.
Framdörrar, duvblå metallic
- 99% rostfria, original 3. gänga för elspeglar - Ej rutor, handtag, lås osv.
Skjutdörr, duvblå metallic
- Original fäste för centrallås, lite rost i unterkant på insidan, fin i kanten - Ej rutor, handtag, lås osv.
Baklucka, duvblå metallic
- Lite rost på 1 ställe i rutramen, rost i underkant på insidan - Ej rutor, handtag, lås osv.
Allt finns i Varberg, enklast är väl att titta på dem på plats. Jag kan förstås ta bilder och skicka. Transport till Göteborg kan eventuellt ordnas efter överenskommelse.
Hälsningar,
Dawid