3,026

har suttit o tittat på en massa film clipp från Goodwood festival of speed och man får en himla lust att lasta bussen full med camping grejor o åka dit o titta på denna träff  ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

3,027

Första arbetsdagen efter semester idag... behöver man säga mer..? :-(

3,028

Skrapar slipar mina fönster på kåken , semestern är räddad !

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

3,029

MrPete skrev:

Första arbetsdagen efter semester idag... behöver man säga mer..? :-(

Hahaha nej det räcker Default/lol  Default/lol  Default/lol

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

3,030

Idag är tredje dagen i början av semester, behöver jag säga något mer?  Default/lol
Glömde: solen skiner.  ICQ/ag
Nu ska jag ner och svetsa klart ramhuvudet.

stenis
orust

3,031

Idag är tredje dagen i början av semester, behöver jag säga något mer?  lol

Dito... ICQ/ag

Glömde: solen skiner.  big_smile

nja solhelvetet steker som f... skit också.. man orkar inget. ICQ/ac

/ Michael I Blekinge..

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

3,032

Vätskepaus, skottar 12ton 0-36 och väntar på 12ton till... ska bli 70kvadrat större parkering  ICQ/af

Bubbla -62
Buss -60

3,033

jag dricker COOP egna Coca-cola , riktigt god !  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

3,034 Senaste redigerad av Gooks (2013-07-17 22:23:01)

Har grillat med vänner...okej har runnit ner några klunkar öl i strupen med.
Sitter å längtar till fredag...kanske hämta nåt  ICQ/ab

Kombi 231 -67 "Duvan" Dove Blue
Bubbla soltakare -59

SÅLDA...alldeles för många

What we do in Life, echoes in eternity

3,035

Sitter på ett hotell i London och svettas som en helstekt gris. Ont om luftkylt här, men jag plåtade en kanonfin, tyskimporterad bay-ambulans i originalskick idag. Och just ja, drack bärs. ICQ/ab

"Daddy Cool"

3,036

Sitter på kajen i Nynäshamn och väntar på att få köra ombord. Westfalian ska få smaka lite gotlandsvägar i sommar.

Härligt!!!

Trasig, men inte förstörd...

Haft: Splitbuss-61, Westfalia-73, 1303-73, 1303 BIG-74, 1302 CAB-72, DH-75, 1500-67, Baja-72, Tristar-90
Har: Deluxebuss-77, DH-78, 1500-67, Buggy-67, Magnum DH-90

3,037

Härligt Beard! Ska ni runt hela ön eller?

Baywindow 2.0 -76 campinginredd
Vw T3 Buss -89 Coach

3,038

Funderar om man ska sälja camping bussen och ta hem en finare ifrån usa..........  ICQ/ag

3,039

Är ute och kampar!  ICQ/ag

http://www.forumbilder.se/CETHF/image.jpg

Typ2 1953 barndoor 11W, Typ2 1961 panel, Typ2 1968 buss,
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.

3,040

Gahmen skrev:

Härligt Beard! Ska ni runt hela ön eller?

Ska ner till morsan som bor i Öja. Sen blir det säkert en rundtripp för att prova camping faciliteterna på lämpliga ställen. Tänkte matcha in någon av dom omryktade vw gute träffarna och morsa på er lite ICQ/ab

Trasig, men inte förstörd...

Haft: Splitbuss-61, Westfalia-73, 1303-73, 1303 BIG-74, 1302 CAB-72, DH-75, 1500-67, Baja-72, Tristar-90
Har: Deluxebuss-77, DH-78, 1500-67, Buggy-67, Magnum DH-90

3,041

Sitter och vakar över min nyopererade dotter som kom hem från Frankrike med en brusten blindtarm. Barnen 2 systrar 18o15år har varit en vecka hos sin morfar som bor där.
En dag när dom badade i havet så drack dom vatten i duscharna som står placerade med 100 meters mellanrum. Storasyster blev magsjuk efter 2 timmar men inte lillasyster
Hon blev dålig på samma kväll två dagar innan dom skulle åka hem spydde och räser-b och alla trodde hon bara var magsjuk. Väl hemma tog vi temp nästan 40grader hmm blindtarmen tänkte jag ringde sjukvårdsupplysningen 21:00 och sa jag åker in med min dotter vart åker vi? Skövde KSS
Tyvärr trodde alla läkare att hon fått i sig nån fransk bacill hon med så det dröjer ytterligare ett dygn innan dom gör en CT skanningröntgen 20:45 i går kväll
Då blev det bråttom brusten blindtarm och magen full av var, över två timmar tog operationen, inte undra på att hon haft ont stackarn. 3 dygn med brusten blindtarm hualigen
Men nu verkar det vara "okej" hon är väldigt medtagen
Det känns ändå på nåt vis skönt att hon kom hem och blev opererad i Sverige, hade varit lite mer omständligt om det blivit operation i Frankrike
Så det var skönt att få gnälla av sig lite
Trekronor

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

3,042

trekronor skrev:

Sitter och vakar över min nyopererade dotter som kom hem från Frankrike med en brusten blindtarm. Barnen 2 systrar 18o15år har varit en vecka hos sin morfar som bor där.
En dag när dom badade i havet så drack dom vatten i duscharna som står placerade med 100 meters mellanrum. Storasyster blev magsjuk efter 2 timmar men inte lillasyster
Hon blev dålig på samma kväll två dagar innan dom skulle åka hem spydde och räser-b och alla trodde hon bara var magsjuk. Väl hemma tog vi temp nästan 40grader hmm blindtarmen tänkte jag ringde sjukvårdsupplysningen 21:00 och sa jag åker in med min dotter vart åker vi? Skövde KSS
Tyvärr trodde alla läkare att hon fått i sig nån fransk bacill hon med så det dröjer ytterligare ett dygn innan dom gör en CT skanningröntgen 20:45 i går kväll
Då blev det bråttom brusten blindtarm och magen full av var, över två timmar tog operationen, inte undra på att hon haft ont stackarn. 3 dygn med brusten blindtarm hualigen
Men nu verkar det vara "okej" hon är väldigt medtagen
Det känns ändå på nåt vis skönt att hon kom hem och blev opererad i Sverige, hade varit lite mer omständligt om det blivit operation i Frankrike
Så det var skönt att få gnälla av sig lite
Trekronor

Fy fasen... Svårt att tänka sig nåt värre än om ens barn blir allvarligt sjukt..
Skönt att det verkar ordna sig trots allt! Hälsa henne ett krya på dej från folka-Sverige ICQ/ab

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

3,043

På väg mot Danmark och två härliga veckor vid vadehavskusten nära Henne strand. Underbart...samtidigt läste jag om blindtarmen här ovan..stackare....hoppas allt går bra nu.. Kram till alla vw vänner därute

Typ1 61:a röda lilla vWiola

3,044

Försöker få igång min telefon igen efter en polare knuffade i mig i en fontän i Visby innerstad under krogrundan igår.....

Baywindow 2.0 -76 campinginredd
Vw T3 Buss -89 Coach

3,045

tittar lite på BUG JAM live via Eurodragster.com  ICQ/ab

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

3,046

Kom just på var det står en variant....i ett dammigt garage i Skåne. Snubben hade en gång en gul split....hmmmm. ICQ/af

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3,047

Onödigt vetande: ni vet väl om att det står en typ 222 av 1954 års modell på samma gata som CSP ligger....222 är inte det en lyx? ICQ/af  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3,048

Klein

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet

3,049

usch

3,050

kOLLAR FORUMET. oCH FÖRSÖKER FIXA "cAPS lOCK" SOM VERKAR HA FASTNAT.  ICQ/ad

Things to do:
58 typ1