1

Dags för träffen i Hudiksvall i samband med Glada Hudik Summer meet med krantz challenge och cruising! Läs mer om summer meet här!

20 Juli

Summer meet håller på mellan 10 och 18, tänkte köra fikaträffen från ca 4-5 till 8-9 (tiderna kan kan skjutas lite om man vill komma tidigare/åka tidigare/senare) för att sedan rulla ner mot staden för cruising rundan och ev mötas upp på en parkering i stan för att visa folket vilket märke man ska åka!
Grill finns att tillgå för den som har en älg eller något annat grillbart med sig!

Platsen är Hede ca 3 km utanför centrum i Hudik!

http://boxerville.se/forum/misc.php?item=7821&download=0

För personer som kommer från Sundsvall och norröver så tar ni den tredje avfarten från E4, vid Statoil (gamla Shell).
För personer som kommer från Söderhamn och söderhållet så tar ni den andra avfarten från E4, även den vid Statoil (gamla Shell).
Sikta in er på den röda pricken på kartan!

// Fredrik & Plate Scrapers Hellsingland

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

2

Jag kommer med all säkerhet, då det är min gräsmatta  ICQ/ag

En utförlig vägbeskrivning:

http://goo.gl/maps/pGQrX

Vi håller på att spika ny panel på gaveln på huset, och huset är numera grått/vitt mestadels, fortfarande rött på vissa väggar.

När du väl har hittat vårt hus så kör till höger om garaget, mellan ett par skrotbilar under trasiga pressenningar och friggeboden.
Sväng vänster runt ett trädgårdsland, det är rätt trångt men det funkar.

Åker man riktigt låg bil så kan det ta i på gräsmattan, fråga Spaan  ICQ/ab men det är bara gräs
I nerfarten bredvid garaget har jag skottat mer grus i hjulspåren, Patriks bubbla gick att köra ner utan problem.

Är du tveksam så parkera framför garaget och gå och kolla  ICQ/ab

Mitt mobilnummer om det är nån fundering är nollasjuanolla 2130765

Typ 3 Variant -65

3

Kanske det blir till att rulla ner med Notchen på lördag ICQ/ab
Ska se om jag får med mig nån fler från sundsvall oxå.

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

4

Vore trevligt å få en kompis till min Notch!  ICQ/ag

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

5

Några fler som dyker upp? Jag åker ifrån Söderhamn till Turrana!

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

6

Jag tar med hela familjen och dyker upp !  ICQ/af

You´ll never know...

7

Kommer. Är det möjligen någon som har en väl fungerande 12V startmotor att ta med till en behövande?

8

Spaan skrev:

Några fler som dyker upp? Jag åker ifrån Söderhamn till Turrana!

ICQ/ab

Typ 3 Variant -65

9

Helsings Smedja skrev:

Åker ni buss?  ICQ/ab Har du hört nåt om hur familjen Grenje tänker göra, han är så osynlig här på Boxerville nu för tiden?

Typ 3 Variant -65

10

Tomgång ä trist skrev:

Kommer. Är det möjligen någon som har en väl fungerande 12V startmotor att ta med till en behövande?

Du är mycket välkommen  ICQ/ab , tror mig veta vilken din bil är, såg den på BRC Tierp, om jag inte fattat fel. Har isåfall sett den som hastigast i Hudik nån gång också.

Vet inte om vi har nån 12 v startmotor liggande men ska försöka hinna kolla, däremot så om vi har nån så vet jag inte att den fungerar.
Men kanske nån annan som kommer har nån?

Typ 3 Variant -65

11

Urban T skrev:
Helsings Smedja skrev:

Åker ni buss?  ICQ/ab Har du hört nåt om hur familjen Grenje tänker göra, han är så osynlig här på Boxerville nu för tiden?

Vet inte och vet inte. Än...  ICQ/ad

You´ll never know...

12

Helsings Smedja skrev:
Urban T skrev:
Helsings Smedja skrev:

Ni är välkomna i vilken farkost som helst  ICQ/ab , och det behövs ju ingen föranmälan egentligen heller, men det kan ju vara bra att ha lite koll på ungefär hur många som dyker upp.

Eftersom jag är lite av en bakåtsträvare som inte har Facebook så har jag ingen koll på vilka som visat intresse där, men får kolla med sönerna hur det ser ut  ICQ/ab

Typ 3 Variant -65

13

Grenje tyckte ja sa att han skulle komma!

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

14

Urban T skrev:
Helsings Smedja skrev:
Urban T skrev:

Ni är välkomna i vilken farkost som helst  ICQ/ab , och det behövs ju ingen föranmälan egentligen heller, men det kan ju vara bra att ha lite koll på ungefär hur många som dyker upp.

Eftersom jag är lite av en bakåtsträvare som inte har Facebook så har jag ingen koll på vilka som visat intresse där, men får kolla med sönerna hur det ser ut  ICQ/ab

ev 4 bilar från s-svall.

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

15

Kul OZEO  ICQ/ab

Typ 3 Variant -65

16

Verkar bli stor uppslutning, om alla kommer som sagt att dom kanske kommer ICQ/ag
Nu hoppas vi att vädret blir skapligt, åtminstone uppehåll vill vi ha  ICQ/ab

Typ 3 Variant -65

17 Senaste redigerad av Nobbe (2013-07-18 21:58:48)

Nya racelådan på plats! så jag hjular ner med "daily drivern", Troligen inräknad som en av de 4 från sundsvall ovan  :=)

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

18 Senaste redigerad av pät (2013-07-18 22:40:18)

Kommer troligtvis jag också! (med sundsvallsgänget)

19

pät skrev:

Kommer troligtvis jag också! (med sundsvallsgänget)

då 5 st som de ser ut nu.

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

20

Ser ut som att regnet uteblir åtminstone, vi håller tummarna  ICQ/ab

Trångt på altanen blir det säkert när vi dricker kaffe, men på gräsmattan bakom huset finns nog plats åt bilarna.

Typ 3 Variant -65

21

Fan vad kul det blev ICQ/ab bilder kommer senare.  När jag vaknat ICQ/ab. Tyvärr han man inte surra med alla. Lägg gärna in bilder här eller skapa en ny tråd under bilder.

Typ 3 Variant -65

22

Tack för en trevlig dag !
kul o få hälsa på lite nytt vw folk !

Ovalen gick bra hela vägen och inget strul! samt att man iaf fick rulla ut nån meter metmask nere i huddik ICQ/ad

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

23

tack för fika o trevligt folk!
lite konstig cruzing men annars va de nice!

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

24

Trevligt event, hoppas redan på repris nästa sommar  ICQ/af

25

En översiktsbild, saknas några bilar på bilden tyvärr.

Post's attachments

vwfikahede.JPG, 667.08 kb, 1296 x 968
vwfikahede.JPG 667.08 kb, 253 downloads since 2013-07-21 

Typ 3 Variant -65