Någon som beställt från paruzzi?
Priset på prylarna förändrades det mycket med svensk moms osv?
Lång/snabb leverans?
3. Leveranser - Leveranstid
Lagerförda varor i butiken levereras inom 3-6 arbetsdagar. Beställningsvaror har en leveranstid på 1-6 veckor. Det framgår på alla produkter hur snabbt du kan få din leverans. Vi kontaktar alltid alla personer som beställt en beställningsvara med ett exakt leveransbesked. Meddelande om eventuella avvikelser från den normala leveranstiden eller den information som finns på vår hemsida, får du i samband med orderbekräftelsen. Du har då givetvis rätt att avstå, alternativt ändra din beställning.
4. Betalning
Priserna på Paruzzi uppdateras i realtid och visas inklusive moms. Priserna är angivna i svenska kronor. Kostnad för frakt tillkommer enligt punkt 3. Eventuella avgifter för betalning kan tillkomma. Inga övriga skatter eller avgifter tillkommer.
Så står de på deras sida.
Jag har aldrig hört/läst om några klagomål.
Vet dock inte hur många som använder sig av dom
Jag har beställt en hel del därifrån och det har alltid varit snabba och felfria leveranser.
sweet, la en order nu!
funkade inte med klarna?
men det funka med pay pal..
Jag brukar oftast betala förskott med visa men sist tog jag på faktura via Klarna och det funkade också bra.
Har mailat å frågat om produkter men inte fått svar?
Nån som har svensk kontakt info? dvs tel nr?
Vet ja pratade me nån för nått år senn?
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Har också handlat av dem ett par ggr och upplevt dem som väldigt bra att ha o göra med.
bra kontakt och snabb leverans. Betalade med paypal utan krångel.