1 Senaste redigerad av Mange (2011-04-20 11:49:01)

Nu måste jag göra mig av med lite saker, har inte plats längre  ICQ/ac  Finnes; 2 bussväxellådor, en med kod CM och en med CE, den satt i min -72 Bay. Den med kod CM har ett skrapande ljud, lika på alla växlar men går perfekt att växla. Ett lager? Fräsh startmotor sitter på den. Bussmotor, lite demonterad men block och toppar inte rört. Det mesta finns. Tror den är en mix av olika motorer då jag pratat med han som satt ihop den en gång i tiden. Den ska absolut vara körbar. Förgasare, tändning finns. Värmekammare i hyffsat skick. En avtagen men följer med. Topparna har platta anslutningar mot dessa så de borde va till sen 2liters? Lite skadat fläkthjul. Generator sitter kvar, det gör även ljuddämparen. Sen finns delar från 2 motorer som blivit nedplockade. En helt ny original ljuddämpare till Typ 3 har jag också! Finns i Falun. Återkommer med mer saker som kan tänkas dyka upp i gömmorna  ICQ/ag

2

Till vilken årsmodell passar typ 3 dämparen?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

Jag är så dålig på dom så jag vet inte! Kan man se det på något sätt?

4

Antingen skickar du en bild av den, eller så kan du kanske tala om ifall det är en stor "halvlös" sexkantsmutter på varje sida, om det är det, så är det 65->

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Japp, en stor mutter på var sida!  ICQ/af

6

pris har du på alt av typ4 motorer och motor delar?