1

Vill åka bubbla i sommar, önskar köpa frän bubbla, inga orginalare är jag intresserad av, gärna låg och rå men inget sönderskruvat lik!! Sen gör de inget om det är en ovalare eller en med soltak, eller bådeoch ICQ/ag ,  Det ända kravet jag har är: Besiktad och körklar. Är öppen för alla förslag ICQ/af

Tjäänaa

2

har min 64 till salu, finns under säljes

"S"lowbugz 023

3

Ingen? Max pris 30 000:- ingen rost burk.

Tjäänaa

4

Låter ju nästan som min bil.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 55#p210055

Sålda bilar:Beach buggy. 1303s-73. Bubbla-64 airride. Split enkelhytt-66 Bubbla-56
Nuvarande bilar:Bay-72

5

Jag har en -68 körklar jag vill bli av med. Inte sänkt, men har rätt utseende för att bli en fet ratlooker. Bra patina.

6

Tjäänaa

7

Du vill inte skruva nå utan söker endast besiktade bilar?

8

Körbara bilar, sen om dom är obesiktad så beror de ju på hur pass mkt jobb de är att få den godkänd.

Tjäänaa

9

Okej, har en 66a med orig plåttaklucka.

Körbar men skärmar och inredning demonterat.

Vit med röd inredning.

Maila mig om intresse finns.

Helmutbuilt  at gmail punkt com

10

Jag har en 65:a som är nybesiktigad utan anmärkningar. Den är sänkt och lagom ratlook. Minimalt med rost om det ens finns rost. Enda grejjen är att nån backade in i den förra veckan så det är en buckla i vänster framskärm.

PM:a så kan jag maila bilder, sitter med mobilen nu.

11

Tjena!
Jag har en -60 som jag vill sälja inom kort. Sänkt med sänkningssats (höjd nu)  och besiktad 12 juli, måste dock tillbaka för lite lampor som inte fungerade. Original fälgar fram och 7 tum breda bakfälgar med feta däck.
Enligt besiktningsmannen var den väldigt fin undertill för en bil i denna åldern. Utanpå är den riktigt rå, lagom patina
Följer med en extra motor, massa fälgar och diverse delar och ett takräcke.

Maila mig på [email protected] om du är intresserad, är inte inne här så ofta! Då kan du även få några dagsfärska bilder!

/Christoffer Krook

Typ1 -60

12

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=19840  priset kan vi diskutera.. PMa om de är intressant!