1

Ja, jag vet... Den kanske var lite dyr, men det var kärlek vid första ögonkastet...  ICQ/ad  En -86:a med drygt 5.200mil på räknaren. Får man säga i mint condition? Ja i det närmsta iaf, för att vara en bruksbil. Vilken välplanerad och kompakt bodel. Visst är den lite gammal, men förhoppningsvis skall det nog vara många mil kvar i åket...

Har saknat vår Kleinbus -71 sedan surfsemestern i Spanien 1996, och Gipsyn hade samma härliga interiördoft. Nostalgi!  ICQ/ag

Post's attachments

DSC_0512.jpg, 153.2 kb, 1001 x 563
DSC_0512.jpg 153.2 kb, 140 downloads since 2013-07-03 

2

Cool!!! Grattis!!!

Jag vet inte om det är möjligt, men jag upptäcker det när jag försöker.

1600 TL -67 * Caravelle C -85 * Caravelle C -89

3

Tjena

Kollade den ofta på Blocket.
Grattis till en fin vagn!

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

4

Kul, grattis.

5 Senaste redigerad av Thomas Å (2013-07-03 21:49:52)

Grattis! ICQ/ab

MEY465, riktigt skojigt då jag tyckte mig känna igen regnumret sedan tidigare men det visade sig att MEY460, MEY464 och MEY469 också är Gipsys men inget av regnumren mellan är det.

Skulle bli glad om du kunde meddela mig via PM vad som står på karmannskylten på sidan av instrumentbrädan på förarsidan så kan jag lägga in den i registret över existerande Karmann's. ICQ/ab

"Pimped by Nature"

6

Tackar så mycket. Snart semester juh...  ICQ/ag Då är frågan hur man går vidare... Har Primuspanna, men är sugen att komplettera värmesystemet med på en elpatron. TV-installation...? Dragkrok...? Någon med råd och tips?