1

Önskas köpa fälg eller fälg + däck till buggy. Alla förslag är välkomna! Breda smala. Drömmen vore ett par lite bredare 6-8" till bak, behöver bara bak men de kanske kommer 4 och 4 vilket inte är ett problem.

Om någon har tips på var man kan köpa kompletta hjul med 4/130 får ni gärna tipsa mig då jag behöver lösa min hjulfråga omgående ICQ/ab

2

Hittar man inte snygga fälgar med 4/130, då kan man ju byta bultmönster, jag kör med 4/108  ICQ/af

(o\!/o)
Automotive Electrician/New Truck Technician at Southpac Trucks (Kenworth and DAF), Auckland, New Zealand

3

Jag behöver inte snygga men de vore ju självklart kul. Har två bakdäck som är bra men idioten jag köpte buggyn av hade inte skruvat på fälgen ordentligt så hjulet flög av efter 5 mil och fälgen skadades så jag behöver något jag kan ta mig fram på ICQ/ab. Jag skulle gärna köpa konverter och komplett fälg och däck, något tip påvar jag kan beställa allt? Tänkte kolla här först kanske finns någon som har nått.

4

du har e-post.

Typ1 -54.   Buggy -67

5

Såg mailet men när jag svarar går det till [email protected] är nybörjare på forumet men jag vill verkligen få kontakt med dig verkar väldigt intressant!

6

Breddade orignalfälgar (kanske 8", Skullman) med gamla, men oanvända BF Goodridge all terrain jättedäck + två original 4,5" fälgar utan däck, alla fälgar vitlackade (pulver?) kan det va nåt?? Skicka PM isåfall, gärna ett bud o en ort oxå!

" . . . if I told you all that went down
        it would burn off both of your ears . . . "

7

Du har mail.