tjenare! vilka ska på wheels i umeå till helgen?
Jag tänkte pallra mig dit!
jag kommer
Jag kommer! Men utan bil ...
5 2013-06-26 10:34:12 Senaste redigerad av vesterberg (2013-06-26 11:05:42)
hoppas ni ska köra på cruisingen under kvällen också och inte bara vara på noliaområdet under dagen:D
och vad kör ni för bilar?
jag tar 56an
Jag kommer, kör en -66 typ 1. I fjol i regnet hade jag min 3 åring med mig, vi stannade i 45 min, såg inga folkor alls... Typ när rullar folkorna in? Vore kul att se någon annans i år
/Simon
jag kommer vara i stan hela dagen! ska först på utställningen sen kommer jag nog köra på kvällen. det vore kul ifall vi var ett helt gäng med luftkylda vws på rad;)
Jag träffar en del av folkafolket i kväll, efter det vet jag vilken tid vi rullar in på träffområdet. Lägger ut här och messar de jag har nummer till. Skulle tro att vi träffas någon gång mellan 09.00-10.00 någonstans nära Noliaområdet. Typ Dragongatan. Ska själv köra lånad 54a i år. Återkommer!
Kul! Visst är det bara att rulla in? Inga avgifter?
Inte då du kör gammal bil, då äre gratis!
jag hänger gärna efter er in på området!
ifall man sitter 3-4 stycken i en veteranbil och ska in på området kostar det inte för någon av dom i bilen då?
passagerare fick betala inträde i fjol iaf, det är bara chaffisen som har gratis inträde..............
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå
hur mycket kostade det i fjol för passagerare?
jag vet inte säkert för jag hade bil, men dryga hundringen tror jag det var.......
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå
messa gärna mig om tid, 070-2920411
Jag kommer nog oxå, med 412:an
Men jag hinner inte tills ni åker in, om ni vill spara en plats åt mig där inne så hör av er så kan jag kanske parkera bredvid resten
0706644601
Jörgen
messa mig en tid också, 0768497487
Sorry att messandet försvann i en rosédimma med Helmut ... Men många som dök upp och kul att se höga och låga bussar. Finfin bruksoval (Andreas?) och sedan måste jag så snabbt som möjligt lägga ut bilder på Barbapappa räser gängets bilar. Högdahl och Andersson ... Vad ska man säga? VÄRLDSKLASS!! Skitfina räserbilar. Fixar fram bilderna under måndagen.
Ja bättre blir det inte 
Andersson.
Högdahls.
Stenhårda vagnar Pär och Silver -ser fram emot att få ner er till Tierp i augusti!
Dig också Stefan.
/Herman
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport
Vem vet, plötsligt kanske det händer!