Skulle fixat fälgarna idag men blev sugen på att leta prylar ist,gick till ett kursat företag i byn och spanade efter bra att ha delar.
Trilla över en automatic vw som stod ivägen , men inget av intresse 
Sedan började klättringen inne i ladan ,
Lite längre in fanns det en hörna med endast vw prylar..
Eftersom jag inte vet vad som är värt att spara på så kan jag slänga ut den frågan,
Jag kunde ta det jag kände för pga att det ska tömmas,,gratis är gott men är det skit så vill jag inte spara på det.
Hitta ett block med AD och nr kan det vara nått att spara ,vad ska jag söka efter.
Hur som helst tar med mig de motorer som går runt och är kompletta .
Enligt hörsägen finns det även en porche 4a liggnas bland allt skrot ,ska fortsätta imorgon på ett annat ställe som han har ,
Kanske finns det något goddit där 
Bra ordning på det företaget....
En riktig lortgris...
Ja men detta var diverse ladan som inte annvändes till mer änn som han utryckte det blandad skit.
Jag är inget avundsjuk på dej turgubbe

Kan lugnt säga att jag inte är det minsta avundsjuk heller. Har du tur hittar du kanske nåt av värde men bilderna ger ju inte direkt några större hopp såvida ett par block värda en femtiolapp räknas som fynd?
8 2013-06-30 23:11:49 Senaste redigerad av trekronor (2013-06-30 23:13:26)
Kan lugnt säga att jag inte är det minsta avundsjuk heller. Har du tur hittar du kanske nåt av värde men bilderna ger ju inte direkt några större hopp såvida ett par block värda en femtiolapp räknas som fynd?
Fasen Ika det är ju det som är spänningen, det kan ju finnas en guldklimp där i högarna. och gratis är gött 
KAN finnas. Iaf jag värderar dom dagarna det tar att leta högre än den möjliga guldklimpen i en lada full till midjehöjd med skräp. Av nån anledning hamnade det ju där i ladan en gång i tiden och med tanke på ordningenså tänktes det nog aldrig användas igen.
Men för att släppa lite på pessimistgnället så lycka till och faktiskt så hoppas jag du hittar nåt kul. Har ju själv racklat på i yngre dar men hade nog vänt i dörren där.
Har skickat pm till dig Joker!