Hejsan kanske knäppt att ställa frågan.. men jag har i år funderat vart denna bil tog vägen?
om nån kanske vet eller känner vid sig att den eller nån kan ha byggt eller vet ett regnummer på denna bil hade jag varit lycklig..det gick en kawazaki grön callooker bubbla i sthlms trakten runt 1993-95? tror jag det var... det var verkligen ett fint bygge med en potent 1900 maskin om jag inte minns helt fel.
Svart inredning special sydd med grönt inlägg i mitten av sätena i samma färg som bilen.. en av detaljerna jag också kom ihåg var att de var en grön anten boll ba för att nämna om nån känner igen det!? låg och fin var den också..
Fälgar är jag osäker på kan va varit krom eller lackade plåt fälgar i bilen färg
årmodell typ tidigt 60 tal osäker även där men innan 67 iallafall..
farsans polare ägde bilen ett tag sen gick den till min kusin i sigtuna sen har jag ingen aning vart den tog vägen och har inte sett den sen dess.. dock är de 20 årsen men man man kan ju alltid höra här liksom..om der ringer nån klocka!?
har ej tyvär något regnummer eller något annat att gå på och har frågat utan framgång tråkigt nog. Hade varit kul att få veta vart den gick och hur den ser ut nu..
har ingen bild heller bara ett minne att gå på ...i 20 år har jag funderat vart den tog vägen mvh
tyvär grabbar inte den bilen denna bil var helt "kurmit" "slemgrön" "kawagrön"..kul att ni visar intresse
sätena i min kusins hade större grön area i sätet typ i skålningen var den helt grön och svart på sidorna.