Får väl fylla på men min dubbelhytt också, verkar ju vara inne
Hämtad uppe i Umeå hösten 2011. Bromsarna renoverades, en lätt uppskrämd 1600:a monterades och sedan bar det iväg till BadCamber samt SCC.
Har fortsatt använda den nu i vinter och då snackar vi hardcorekörning utan värme
På självaste juldagen monterades det numera obligatoriska soltaket från en Twingo.
Nu ska jag bara försöka få in den i garaget som har väldigt låga portar för att montera min Grubenwerksframvagn som ligger och väntar, lite moment 22.......
Motorn blir nog till salu då jag vill ha lite mer pulver då 55:an är såld. En lite tuffare växellåda är på ingång.
Bilen har varit stationerad i Boden om man ska tro SJ-skyltarna i bilen. Den har mao klarat sig bra från rost, dock är den omlackerad i en orange kulör. Förra ägaren påstod att färgen skulle innehålla bly och var väldigt tung, blymönja?
Notera även den praktiska batteriluckan höger bak

















