26

Nice!

27

Snygg och smakfull!

28

Tack, kul o höra (läsa) ICQ/ab

29

sjukt gött med stora plåtisar. sen har jag ju en speciell kärlek till t25 bussar överhuvudtaget. hoppas jag kan få tag på en innan gambianerna tar alla som finns kvar.

Surgubbe - Äckelkorre - Hillbilly

Min bil är min bok, ingen annan kan skriva den.

30

Ja har man en gång haft en T25 så är man fast ICQ/ab

31

Ola.O skrev:

Haha ja visst är det så Ola, det kan fan både du och jag skriva under på. Default/lol

Never pick a fight with an ugly person, they`ve got nothing to lose

32

Sant, mest jag som velar ICQ/ab

trekronor skrev:
Ola.O skrev:

Haha ja visst är det så Ola, det kan fan både du och jag skriva under på. Default/lol

33

Liten uppdatering.

Numera står bilen med nya kompisar i ett stort mekgarage här hemma i Helsingborg så nu ökar motivationen. Lite frustrerande att jag inte får med bilen till BugRun, kommer inte att hända något förrän efter den helgen.

Håll tillgodo ICQ/ab

34

Spännande Ola ska bli roligt med en uppdate. Kommer nog en liten tråd på min råtta snart.

35

Härligt o höra Peter ICQ/ab

36

Nu har man äntligen kommit igång med bilen igen, helt isolerad invändigt i tak o väggar o alla lampor o doningar funka som de ska.  Dax för besiktning imorgon torsdag,  de va ca 17 år sen den va där så vi får se vad dom säger ICQ/ab Bilder finns än sålänge på min Facebook sida "unique t3" kommer här snart också ICQ/ab

37

Spännande Ola Jag håller tummarna ICQ/ag

38

Tack Peter,  jsg hoppas på de bästa men jag vet att de blir någon punkt mrn inget stort ICQ/ab

39

Hur gick det med besiktningen?

40

Ja här händer inte mycke, bilen är nu besiktigad o jag kör med den till vardags här i nya hemstaden Göteborg.  Funkar fint o lille junior älskar att åka i den så jag är nöjd. Ska väl hända en del i vinter är de tänkt.

41

Snart dax för uppdatering, blir lite annorlunda iår när jag går på den tyska stilen. Bilder kommer snart ICQ/ab

Ps. Fälgarna är sålda