1

ett par sidolämmar i mycket bra skick, raka och med orginal duvblå färg 2500:- ett par gröna som är lite buliga men inte mycket rost 1500:- de blåa har legat på vinden i 25 år.......

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

2

är de alla 3 då ?

Bil parken : -[Typ 3 Fastback tl -66]- -[Mk 2 Golf 1.8 -92]-

3

Vanligtvis är det bara 2 sidolämmar, har inte sett nån med 3  ICQ/ad

Ät gul snö, det kan vara öl.

4

man har väl en där bak med ? ICQ/ad en liten,

Bil parken : -[Typ 3 Fastback tl -66]- -[Mk 2 Golf 1.8 -92]-

5

vwdahls skrev:

Fast läser man annonsen står där ju sidolämmar ICQ/ad

ICQ/ad

ICQ/ad

För övrigt tycker jag att det är dyrt med 2500:-

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

6

ved jag vet så blir ett par 2st och priset, tja behöver man ett par mycket fina och raka lämmar så kanske inte 2500:- avskräcker försök att laga upp ett par krokiga och rostiga så får du se........

7

Sen är det ju inte så snällt att kommentera i en annons om man tycker det är dyrt. Det är säljaren som bestämmer priset, vad du tycker....det kvittar typ. ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

8

50 split skrev:
vwdahls skrev:

För övrigt tycker jag att det är dyrt med 2500:-

Och det sier han som inte skulle selge noe i sverige , men på thesamba for och
få mest mulig for delarna.!!

9

Kent:

Öhh jag har inte sålt en enda del på thesamba, så sluta snacka dritt tack.

25an,
Ok ska inte upprepas, men frågan är ju var man ventilerar prisbilden, och vem som bestämmer vad som är vettigt att betala får något, men det behöver vi inte ta i denna tråd.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

10

Det blir jobbigt att sälja saker om man måste fråga först om det är för dyrt.........

11

ville egentligen inte skriva men iom att tråden redan spårat ur lite. är det verkligen så dyrt för friska raka lämmar? skulle absolut betala det om jag saknade till en pickis.

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

12

hadde jag begärt 1500:- så är det alltid någon som tycker det är dyrt, behöver man något så är det bara att betala. Sen är det ju så att de ligger inte ivägen och blir inte mindre värda om 5 år......