26

Riktigt fränt....men du, en sak som slår mig.....kan ju inte stämma......är det verkligen sant ??
40 ??? Du skojar.....måsta vara + moms då eller ?  ICQ/ag  ICQ/ag

Skoja bara...du ser grym ut (hehe, undrar vilket som är Ironi)

Kanon jobb, blir sketa coolt !!

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

27

Jag hörde med grävmaskinisten om vi kunde börja med att gräva ner L-stöden samtidigt som jag skickade in papprena till dom, DET SKULLE JAG INTE GJORT! vilket jävla liv det blev på b-nämnden dom var här på 2 tim när någon ringt in till dom och anmält mig...... allt skulle återställas till ursprung, upp med l-stöden fyll igen hålet! eller 60000:- i sanktionsavgift! Och det var man ju inte så sugen på jag löste detta på ett bra sätt ICQ/ad  så den 21 dec fick jag mitt bygglov med byggstart, efter massor av samtal och möte där nere att man kan lägga så mycket tid på ett garage på 20 kvm som tillbygget gäller är för mig otroligt! tre månader och dom var här 3 gånger och kollade så jag var tvungen att ringa ner när jag fick räkningen på 4000:- för lovet och tacka för att det var så billigt! han sa inte ett ljud i andra änden. Jag förstår att vi har höga skatter i detta land men som sagt så har jag mitt bygglov nu......  Och du Woffe nästa gång jag träffar dig så ska jag kolla hållbarheten i dina revben ICQ/ag ........

Ghia cab 64  vw pickisDH 66 snart fin ,1303s vw buss 59 ``fejklyxen´´

28

Fantastiskt coolt.

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

29

Default/lol

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

30

Vilket härligt bygge. En kort tråd om ett så stort projekt men det lilla du visade var riktigt klurigt och bra löst ICQ/ad hejja hejja.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65