Ja, idag var det provkörning.
Det gick väl sådär. Det är oljud i växellådan då jag motorbromsar eller kopplar ur i högre farter. Pratade med Landelius som trodde det var pinjonglagret.
Jag stod i valet och kvalet hurvida jag skulle riva ur drivlinan igen, men efter ytterligare en provtur ikväll, så betämde jag mig för att köra med lådan.
Nu har jag typ kört 2mil med den och i övrigt går den bra.
Jag skulle vilja prova lite olika fälgar. Jag har Porsche 356 och Centerline att prova med, men det finns det tyvärr ingen tid till nu
Det som nu är kvar att göra är, inredningen, lite lack och spackel och fixa kylplåtar/täta vid fläkten.
Första tankning på ca 45-50 år

Jag får tacka alla som erbjudit sig att hjälpa till. Det är ju ett gäng. Speciellt Bengt, som tänkte åka från Sala, Franke för svarvning, Anders för framvagnsprylar, Macke för stötdämparfästet och drivaxlar och bromsar, Goopher för bromsprylarna, Singe för gastuben, Gustaf för bromsprylar och allmän hjälp och GB för luftningen och skitsnack, Up north för sina oehört snabba leveranser.
Det är lätt att hålla på då det finns mycket kunskap/prylar och hjälp bara några km bort.
Kjellgren skrev:Grymt jobbat Demian! Får kanske bli Bad Camber i år igen bara för att få se alla Barndoorbussarna 
Ja, det borde bli den träff som lockat flest svenska barndoors hittils