Back to the future? Bilden verkar vara tagen om 24 år.... 
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Hessich Oldendorf 2013
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Back to the future? Bilden verkar vara tagen om 24 år.... 
Riktigt frän! Hoppas man får syn på denna där nere!! 
I helgen MÅSTE jag bli färdig med min... På torsdag lättar vi ankar!! 
Tjusigt Hasse! Blev bra det där! 
Gillar dörrtexten...kanske retar någon 
lite mer
Är det verkligen en 25hk
Hasse?
25 hästare som blivit flygkonverterad med avkapat torn o sen bilkonverterad med påskruvat torn....... 
25hk+
lite till
nu är det nära... packad och rak..klar..
Har redan lagt de första 50milen bakom mig. Ett tändstift i övik som inte ville vara med, stod troligen å surade på tomgång för länge på macken. Det, plus några blixtrande fartkameror är allt hittills... Tack till Patrik b som lämnade mamma å kom ut till en kompis i nöd. :-)
MVG!
Vaknar precis i Varberg. Ska på färjan om en liten stund
Är det några fler som tar Kiel-båten ned på torsdag 18:45?
Vi åker på onsdag med Kiel-båten 2 splittbussar och 2 bubblor
Jag tar färjan från Malmö tisdagkväll och åker via CSP till Prototypmuseet typ liksom alltså. Finns en codriverplats om någon känner sig hågad (vågad).
Är det någon av er som har assistansförsäkring på era bilar, om man skulle få fel på den
i Tyskland. Vilken är bäst? går det att få hem bilen till sin adress eller är det bara till
närmaste verkstad där man befinner sig?
Har du helförsäkring har du räddning med. Du har rätt att få bilen bärgad till närmaste auktoriserade verkstad. Men även hemtransport av den senare.
Ska ringa försäkringsbolaget och höra på måndag, kan nog vara rätt smart att ha en sådan backup.
På Trygghansa får man inte assistans, bilarna är för gamla. Kanske det är SOS man ska vända sig till?
det här med att börja tala om ras innan man åkt är bad karma. Det gäller bara att tänka positivt. Allting ordnar sig bara man har positiva tankar hela tiden. Vem vet man kan få väldigt trevliga nya vänner pga att bilen pajar.
Nu måste vi visa Tyskarna i Hessich hur en svensk midsommar går till...
Detta är vad de väntar sig: http://www.youtube.com/watch?v=tWU0CGfj-SU
Woho!! Nu bär det av!!!
07:40 i morgon lyfter planet. Ser ut att bli bra väder.
Regn i Wolfburg nu på morgonen, åskade ganska mycket i natt. är nog bra att slippa värsta hettan. Blir Hessisch i em.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Hessich Oldendorf 2013
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.