Hej! Har hittat en bubbla som jag gärna vill köpa men priset är för högt tycker jag. Det är en röd bubbla 69 1300. Den står på dåliga däck med plåtfälgar. Färgen är solblekt och på taket har klarlacken släppt( halva taket ungefär) och skärmarna är buckliga och ser inte bra ut. Sen klart rosten. Där är rost i nederkanten av dörrarna och vid skärmfästena och i kanter nästan lite överallt, där är t.o.m i vänstra fotstöder. Sen är där "reservhjulet" står är hela golvet upprostat så man kan pilla bort golvet.
Kofongaren fram o bak är rostiga, chromet har släppt och börjat rosta( dyrt) golvet har jag inte sett än men antar att det kanske i bästa fall är lite smårost bara.
Motorn gick inte, så hennes "kompis" kolla då på den och bytte till andra stift(vet ej om de är nya) så starta den men gick "konstigt" så den behöver kollas igenom.
Avgasröret har också rost så måste bytas. Mer vet jag inte men där är helt klart mer grejor. Men hon vill ha 15k för den och igentiligen mer. Tycker inte ni det är mycket? Den kommer ju kosta lite pengar också. Ville bara hör vad ni tycker. Om ni vill ha reda på nått mer ska jag försöka svara. Skriv gärna vad ni tycker
Mvh/ Carl