1 Senaste redigerad av golle (2013-05-10 20:27:51)

har en switter som jag ev ska sälja om rätt bud kommer.

det är som sagt en switter med soltak i riktigt bra skick. det är en 53a men 51a i papperna.
bilen är rostfri. sitter en 1600 motor i som inte gått många mil. fattas orginal stolar fram där sitter 60 tals stolar i nu med överdragsklädsel.
låter detta som något för dig så kom gärna med ett bud jag vet vad dom är värda så skit i skambuden. får jag inte sålt den för rätt pris här så får den gå utomlands. givetvis så fixar jag bilder till dom som är intresserade.

kom med bud men allt under 130 slängs i papperskorgen. kan ev ta en låg ovalare eller 60 tals bubbla i inbyte.

2

såld

3

Får man fråga om den stannade i Sverige? Såg bilen på blocket helt klart min dröm bil men hade inte pengarna...

Learning by experience is a great way to spend money...

4

Trots alla felaktigheter och ett salt pris verkade den stanna i sverige, vilket ju är jöttekul!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

5

den är kvar i sverige...  fick dock rätt mycket högre bud från utlandet fast all "felaktigheter" så frågan är om det var så jävla "salt"

6

Bra att priserna hålls uppe i Sverige. Så ett stort jävla grattis !!

West Coast Volks attitude is everything

7

Bra att man kan få betalt så man blir nöjd utan att bilen går utomlands!

Learning by experience is a great way to spend money...