Sphinx kör ju med en typ 1 motor med 
Här är en bild på min....långtifrån så fin som PeCe:s men ändå... 
såg ut att vara jätte fin, du har ingen färgbild?
Håll till godo Gonzo 
Ops.....
Här kommer den!!!!!
Ops.....
Här kommer den!!!!! Igen 
Ops.....
Här kommer den!!!!! Igen
Den där måste du vara nöjd med. Mycket snygg!
/ P
Ghia 1968
Oj tack PeCe!
Önskar skicket va som din bara....
Super nice som den är tycker jag 
Började min typ3 bana med en -69 Notch, köpte sen en -63 Variant utan papper för att så småningom bygga racebil, fick därefter Notchen vandaliserad och brandskadad, köpte då en -63 Variant för att bygga bruksbil av med WBX men hittade en färdig -66 Variant med WBX som nu rullar dagligen under sommarhalvåret. Notchen och -63 Varianten är nu sålda.
VW typ 3 -66 variant 2,1wbx VW typ 3 -63 variant, raceprojekt
Chevrolet 3100 -56
Började min typ3 bana med en -69 Notch, köpte sen en -63 Variant utan papper för att så småningom bygga racebil, fick därefter Notchen vandaliserad och brandskadad, köpte då en -63 Variant för att bygga bruksbil av med WBX men hittade en färdig -66 Variant med WBX som nu rullar dagligen under sommarhalvåret. Notchen och -63 Varianten är nu sålda.
Den där råttiga -63:a varianten skulle sitta som en mössa i mitt garage. Mycket hög "vill ha" faktor!
/ P
Ghia 1968
Kul att vi är så många här på forumet som håller på med lyxfolkvagnarna ändå 
88 2013-05-29 15:24:06 Senaste redigerad av Wildstar68 (2013-05-29 15:25:10)
Renoverar fortfarande av och till på min Fastback kortnos 66:a som jag inhandlade 1992......stod still länge innan jag fick nytändning
för mitt folkaintresse under förra året. Just nu pillar Lelle med att sy en ny inredning, kvar att göra för min del är spackling och lack innan
jag monterar ihop bilen igen. Har samlat ihop saknade delar, men en del saknas kanske fortfarande....det får man väl se när grejerna ska dit igen.
Kom en ny mattsats häromdagen...så det är på gång iaf....annars har jag en bubbla 66:a oxå som jag rider runt i just nu....low and slow...ses på träffarna folks !
Macke in action 
Är ägare till Notchen som Bigblock tidigare hade i sin ägo. Som skall genomgå en total renovering.
Har även en -69 Variant som oxå skall få en ordentlig översyn.
Är ägare till Notchen som Bigblock tidigare hade i sin ägo. Som skall genomgå en total renovering.
Har även en -69 Variant som oxå skall få en ordentlig översyn.
Vad bra den blev med eightspoke
Åhhh saknar den 
VW typ 3 -66 variant 2,1wbx VW typ 3 -63 variant, raceprojekt
Chevrolet 3100 -56
Jag har haft den här 68:an i över 20 år utan att röra den men nu har jag gett mig fasen på att den ska ut i solen i sommar. Det närmar sig. 
Bra att den kommer ut och rullar igen Marcus.
Blir det den du tar till Tierp?
Jo den får rulla till BRC 
har en 68 lågmilare 2500mil som jag är 3 ägaren på 
Gustafs Notch
snygg !!
finns det någon mer bilder på den fräna kärran ?