Bild på tanken kommer när jag kommer åt att plåta den.
Med tanke på den gånga veckan och alla de trevliga samtal jag fått så är jag lite besviken på hur man sedan gör mot varandra som spekulanter.
Eftersom man inte tack och bekräftar, eller tackar och tackar nej, när jag meddelar att man avancerat i listan, så kanske jag måste göra som andra gör och sälja till den som kommer och strunta i att andra meddelat intresse...
Det är inte sjysst att inte ge klart besked, eftersom det drabbar 3:e person.
Jag håller gärna vara till den som säger den vill ha, men om den ändrar sig så är jag tacksam om den meddelar mig detta så nästa person får chansen att köpa.
I princip så gäller bud på delarna, men då vissa har incisterat på att pris så har jag hasplat ur mig vad jag önskar och ingen har opponerat sig eller kommit med motbud.
Jag säljer hellst 2L's motorns hela drivlina i ett paket - o för det önskar jag 4000.
Wasserboxern är reservdelar - får jag 1000 för den är jag nog nöjd.
1200an(?) är generator, förgasare, startmotor, och oljekylare samt en motor som inte går runt - får jag 1000 för den är jag nöjd.
Däcken är gamla, men fäljarna är ok. Får jag 250kr/st för däck på fälj är jag glad.
De special dubbad Nokkia Hakkapellita, som inte finns på bild, vill jag ha 1500kr/st för POK.
Övriga delar har jag inte funderat på vad jag önskar för än.
Är det någon som vill köpa upp allt på ett bräde - så går det också bra.