Önskas köpa Babymoon kapslar med VW emblemet på!
Men baby moon kapslar är helt släta, hur ska det gå till? 
Hehe jaa då blir de lite knepigt, men va heter dom med VW emblemet då ? 
Men baby moon kapslar är helt släta, hur ska det gå till?
4 2013-05-31 18:04:01 Senaste redigerad av lowang (2013-05-31 18:04:49)
Vw fälgkapslar kanske 
Det beror lite på vilken fälg de ska sitta på också 
Bevare mig den som vågar vågar sätta ut en annons här du Arvid,,, att få tag på en kapsel till en -66a bubbla kan bli ett riktigt mysterium
Hittar du inget komplett kit så kan jag ev ha enstaka sletna på garage väggen
Dumt att krångla tilldet ibland,,, 
Vw fälgkapslar kanske
Ja, här gnäller folk för minsta lilla fel, ideligen. För lite att sköta i garaget tydligen.
Har ju 66 kapslar hemma, men dom är ju släta.. och nu har ja ju 6,5" breda bak så vill ha lite mer runda utstickande kapslar! Kanske nån som säljer på bugrun!
Bevare mig den som vågar vågar sätta ut en annons här du Arvid,,, att få tag på en kapsel till en -66a bubbla kan bli ett riktigt mysterium
![]()
Hittar du inget komplett kit så kan jag ev ha enstaka sletna på garage väggen![]()
Dumt att krångla tilldet ibland,,,
lowang skrev:Vw fälgkapslar kanske
Ja, här gnäller folk för minsta lilla fel, ideligen. För lite att sköta i garaget tydligen.
Putsar faktiskt hela garaget för tillfället, så jag är väldigt nära garaget i alla fall 
Det beror på fälgarna vad du kan ha för kapslar...
Har 5/205 ..slät fälgar!
Då borde du ha clips på fälgan oxå?
Aa de har jag!
Då borde du ha clips på fälgan oxå?
1966 i och med dalaporschefälgen (4,5" wide 5 och lufthål runt om lite som Porsche 356) så fästs navkapseln utan clips, jag tror inte att vanliga äldre navkapslarna passar på dessa.
Om fälgarna har clips eller nithål för clips så blir det enklare..
S
Joo men ja har inte orignal fälgarna på, ja har släta fälgar med klips..
1966 i och med dalaporschefälgen (4,5" wide 5 och lufthål runt om lite som Porsche 356) så fästs navkapseln utan clips, jag tror inte att vanliga äldre navkapslarna passar på dessa.
Om fälgarna har clips eller nithål för clips så blir det enklare..S