Det är ju verkligen humor att gayfestivalen blev din och bussens räddning inför sommaren
Bra jobbat GB !
GW.P
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » BAYschers Gräv & Schakt "Såld"
Sidor Föregående 1 2 3 4 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det är ju verkligen humor att gayfestivalen blev din och bussens räddning inför sommaren
Bra jobbat GB !
![]()
Bra jobbat GB !
haha
kolla över bromsarna igen som du nämnde och lägga igen hålet i taket så är det dags för att testa lotteriet tror jag 
beställde lite gummilister idag...fan är dom av guld eller 
beställde lite gummilister idag...fan är dom av guld eller
Därav mitt intresse för list-tråden i babbelforumet. Jag tror att många lister slängs/byts ut i onödan. Jag har ännu att styrka denna tes, men att pröjsa tusenlappar för gummi som torkar ut på ett par år vill jag inte riskera, hellre då riskera att mitt experiment att återuppliva de gamla misslyckas.
Att hålla sig undan från Schlagern trodde jag var en fråga om att hitta den röda knappen på fjärren. 
GB skrev:beställde lite gummilister idag...fan är dom av guld eller
Därav mitt intresse för list-tråden i babbelforumet. Jag tror att många lister slängs/byts ut i onödan. Jag har ännu att styrka denna tes, men att pröjsa tusenlappar för gummi som torkar ut på ett par år vill jag inte riskera, hellre då riskera att mitt experiment att återuppliva de gamla misslyckas.
Att hålla sig undan från Schlagern trodde jag var en fråga om att hitta den röda knappen på fjärren.
om det bara vore att dom va torra så
tyvärr så har jag inte kontroll över fjärren i det här huset 
Kolla på TV ?
Ni måste ha hur mycket fritid som helst ??!! Jag hur fullt upp med att jobba,vara i garaget, vara förälder och hålla mig uppdaterad inom VW-världen 
Jobba jobba jobba, sommaren är ju snart här! 
Jobba jobba jobba, sommaren är ju snart här!
fuck off 
får fan lov att peppa mig själv med en bild i tråden så man kanske får lite fart igen...har fått några sparkar i röven men det behövs ett par till

Ja, nu räknar vi med att du besiktar på tisdag 
Ja, nu räknar vi med att du besiktar på tisdag
oj oj.. stress och press 
ja idag fick sig Elmer lite luft till också

Hur går den då? Besiktningsdags? 
Hur går den då? Besiktningsdags?
lite avgassmällar men annars helt ok och drar lite snett när man bromsar men visst närmar sig en besiktning
ställde förresten den bredvid din blåa bubbla då det var sånt bök att få ut den från min plats men vid porten höll jag på att få en balk i huvudet 
va nu.. det sitter en grek och våldför sig på taket..

Har inte han egna bilar att jobba på !? 
Har inte han egna bilar att jobba på !?
man tycker det.. fick dra därifrån innan han strippat hela jäva bilen 

kom på att jag gjorde en liten film när jag hämtade aset
Fy f...n vad man gör sig bra på bild 
Jaha, besiktat än? 
Fränt med en roadmovie, sen undrar jag hur mycket du sänkte den bak?
lappstockholmarn: besviken att inte samedräkten var på bara
Demian: har så jävla mycket nu... är du hemma över påsk?
Beetle66: 1 yttre som den sitter nu men den måste ner lite mer 
Pimpigt "Gruben"-emblem! 
fick lov att göra en mockup på takräcket, har nog fått sig nån törn genom åren men det lirar bra med denna bussen och så mycket bättre än det stora vita åbäket

Sidor Föregående 1 2 3 4 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » BAYschers Gräv & Schakt "Såld"
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.