Bra jobbat ! Kan tänkas att det är segt att blästra hemma...
å krävs så jäkla stor kompressor om det ska hända något som michaelth skriver.
Men du gnuggar på bra ! 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Sidor Föregående 1 … 17 18 19 20 21 … 42 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
å krävs så jäkla stor kompressor om det ska hända något som michaelth skriver.
Men du gnuggar på bra ! 

Imponerande jobb speciellt plåtjobbet !!
Underbart jobb! Fina plåtjobb är riktigt roliga skåda 
Imponerande jobb speciellt plåtjobbet !!
Tack ska du ha
Underbart jobb! Fina plåtjobb är riktigt roliga skåda
Tackar 
å krävs så jäkla stor kompressor om det ska hända något som michaelth skriver.Men du gnuggar på bra !
Ja ska man åka cab 2014 lär man ligga i
Nå ..du som vet
vilka sprutor e bra, eller anus
vilken sand tycker du e mest prisvärd??
Nå ..du som vet
vilka sprutor e bra, eller anus
![]()
vilken sand tycker du e mest prisvärd??
Jag köpte en spruta på bauhaus och så har jag en från biltema sen tidigare.Det visade sig faktiskt att biltema vareffektivaste sprutan för mig.Det handlar mycket om vad man har för flöde på kompressorn sanden så den kanske kan passa nån annan.Det bauhaus sprutan har som inte funkar något bra är slangen ner i himlen.En tunn rackare utan pipen upp om du förstår vad jag menar
kan lägga en bild på det om det är nån som efterfrågar det.Sanden har jag prövat 3 st olika.aluminiumsilikat som är effektiv men i mitt tycke för aggressiv mot så pass tunn plåt skulle jag välja 7 dagar i veckan om det handlar om lite tjockare plåt som framvagnar bärarmar osv.Sen har vi en sand från jula billigaste kostar 69-89 kr 25 kilo kommer inte riktigt ihåg priset.Kornstorlek 0.2-0.7 funkar bra på tunnplåt Tredje alternativet är en sand som jag köpte på en bläster firma i Sundbyberg kosta 125 -25kg kornstrlek.1 dunka bäst tycker jag på rosten snäll mot plåten.på ställen där det är tjockt med färg är det bäst att köra trissa (negerkrull) förlåt om tät illa upp
vet inte vad dom heter.Bild kommer på sandsäcken och namn på stället jag köpte sanden om nån vill ha det.Om man har kraftigare kompressor än vad jag har tar det säkert bättre på tjocka färg lager
Snyggt jobbat! Det tar tid om man vill få bort all rost,men det finns inga genvägar. Kommer att bli en cab du kan vara stolt över.
Snyggt jobbat! Det tar tid om man vill få bort all rost,men det finns inga genvägar. Kommer att bli en cab du kan vara stolt över.
tack .Hoppas du har rätt

Fick hem rostskyddsprimer av lackeraren enligt honom är det bra skit
ja jag har ingen aning kanske nån här som känner igen primern ? Ska bli kul med ett nytt moment hinner lagom tröttna på ett moment så ( blästring
så kommer det nått nytt som verkar kul
.slipning klar städning pågår sanden verkar alldrig ta slut blåser dammsuger blåser dammsuger .Har nu även lämnat färgkod till lackeraren så nu kan jag inte vela mer
Nååå vad blev de då? Den grå?
Teknos är bra grejer det !
Nååå vad blev de då? Den grå?
Säger jag inte 
Teknos är bra grejer det !
Äh Good shit bra
Sidor Föregående 1 … 17 18 19 20 21 … 42 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.