blir det silvergrå navkaplar då?
(har en sån original som jag köpte av dej för ett par år sen, du kan låna den som referens)
301 2013-03-17 12:26:26 Senaste redigerad av Tobias J (2013-03-17 12:28:36)
Hur går det med bussen det var länge sen det skrevs nått här o det här är ju ett av byggena man ser fram imot att se i sommar
Här har vi en dagsfärsk bild. En backspegel o dörrsidor saknas ännu. Samt ett elsystem som vill som jag vill... 
Hjulen ska bytas till orginal bubbla stålfälgar...men det blev en miss i däckvalet. Får se hur det ser ut...
Dekalsättning inbokad på firma i Örkelljunga på fredag morron.
Snyggt!!!!!!
Ja riktigt snyggt ! 
Det ska bli spännande att få se denna med dekalerna. Den är ju redan så snyggve men kommer väl bli en pokalbärgare.
Ja, det vete fan. Kommer inte att ställa ut den bland finbilarna...det har aldrig varit min stil.
Peoples choice kan den säkert få 
Miss i däckvalet? Kan du inte reglera det om du tjatar lite? 
Peoples choice kan den säkert få
Ja, det är väl en ära, isåfall. 
Miss i däckvalet? Kan du inte reglera det om du tjatar lite?
Redan beställt när jag kom på att de två däck jag hade var 80 profil o de två nya var 65 profil. Nu är det lite rake-varning på den. Men nu är det plåtisar på....så slipper man höra Folkamannens tjat. 
Senaste news i el-fels djungeln....alla lampor funkar vid tjuvkoppling....nu ska jag byta lampkontakt o blinkrelä...även om det var NOS-delar, så är det nåt fel på dom.
Det här blir ju bara helt underbart!
En kabel var felkopplad, nu funkar allt utom blinkers, oljetryck o laddlampa. Det tar sej....
Men fan vilket skitväder det är , herr Mattsson!
Nice! Ska bli riktigt kul att få se IRL, som kidsen säger 
O skulle du tröttna på Hazet-loggorna så kan du ju alltid dra på lite Jinert-loggor stället
www.jinert.se , hehe
Hmmm...min generator är stendöd. Har varit ute en sväng o tankat men märker att Duracell-kaninen tappar kraft.
Min lackare kommer senare ikväll med en fungerande likströmmare, så jag antar att natten blir sen. Nice när man har varit igång sen 05.15
Jag är lätt trött på motgångar nu, men jag ger mej inte än. 
Jävlar vad fränt det blev! Ska du på någe mer svenska träffar med den i sommar? Hade varit kul att se den live.
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
två tummar upp !
Mycket fin ! 

Vi tänkte hoppa på Vwänerträffen o ta oss till Bug Run Classic...panelen kommer hem till Sverige veckan innan, så då är den så färsk som det bara är möjligt.
Riktigt snyggt.
Jävligt snyggt!