Nice Hasse. Blästrar vi i helgen?
Ser mörkt ut 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Sidor Föregående 1 … 16 17 18 19 20 … 42 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nice Hasse. Blästrar vi i helgen?
Ser mörkt ut 
Slå en pling om du vill ha hjälp.
Slå en pling om du vill ha hjälp.
Ok 

Inte mycket gjort sen sist.Haft lite annat o göra.Fick offra hockey finalen för få till mitt tält .Ska bara göra en dörr av en plyfa.Få se hur jäkla dimmigt det blir där inne .har isåfall en plan att sätta ett filter på en sida och sätta en utsugsfläkt på andra änden öppna dörren och hänga ut en slang för avluft.
just läst igenom hela tråden. Fy satan vilket jobb *stående ovationer* sån här läsning är för 17 det bästa jag vet! BRA JOBBAT!
just läst igenom hela tråden. Fy satan vilket jobb *stående ovationer* sån här läsning är för 17 det bästa jag vet! BRA JOBBAT!
Tack ska du ha 
Jag skulle hellre använda aluminiumsilikat att blästra med.
Mycket effektivare. Snyggt jobbat för övrigt.
biltemas aliminiumsillikat funkar väl bra...
Ok provar det.Det använder jag när jag punkt blästrar.
Silikatet e efektivare min dyrare, fast den går ju att använda tills den blir till damm. En riktig friskluftsmask bör man alltid använda då stendamm e riktigt skadligt. Kollar man med en lokal blästerfirma, kan man ofta handla för mindre pengar, då dom använder massor.
Silikatet e efektivare min dyrare, fast den går ju att använda tills den blir till damm. En riktig friskluftsmask bör man alltid använda då stendamm e riktigt skadligt. Kollar man med en lokal blästerfirma, kan man ofta handla för mindre pengar, då dom använder massor.
Ja en frisklufts mask vore inte fel blir bra dammigt därinne.Jag får nog lägga tid o sätta upp ett filter i ena hörnet och en utsugsfläkt på andra hörnet.Det blir en jäkla miljö därinne varmt o dammigt.Sen är det det här med sikten .
din 68a , testade du den på strippen på bugrun 2011 ? 
din 68a , testade du den på strippen på bugrun 2011 ?
Ja ojojoj ett redigt hjulhopp fläkthjulet sprängt och ett rejält hål i plånbo
ken ja dkan inte säga att jag blev biten direkt
tror du o din far campade på damma område som jag ?
jo det stämmer , jag stog brevid när det small till.
jo samma camping plats , kommer bli det iår igen 

Här har jag blästrat med sand .Fick inte bläster pistolen att funka med aluminium silikat .jagköpte en ny picka på bauhaus den har en ganska tunn slang till hinken men pickan är bättre än biltemas .Däremot har biltemas picka grövre slang till hinken.Så när jag skiftade slang till bauhaus pickan gick det bra med aluminium silikat.Ja helt klart river den bättre
Att fri blästra något utan friskluftsmask e rent ut sagt livsfarligt i ett slutet utrymme.. åtminstonne en bra gasmask med partickelfilter
..
Sen behövs ju mycket luft, för att det skall hända något...annars tröttnar man kvickt!
Sidor Föregående 1 … 16 17 18 19 20 … 42 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.