Tja, sitter och funderar lite på om jag ska montera reservhjulet i fronten på baybussen -70? har ett vw märke nu men tycker den ser lite ut som en gris faktiskt? ville veta lite vad folk har för åsikter. 
Är det inte viktigare vad du själv tycker? 
Hehe
jo det är helt sant men det är inte alltid så lätt när man inte vet själv riktigt hur man vill ha det 
helt klart märke i min värld men det är som sagt en smak sak
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
Hehe
jo det är helt sant men det är inte alltid så lätt när man inte vet själv riktigt hur man vill ha det
Lovar att ingen annan här vet hur du vill ha det. 
Men jag vet att jag inte skulle ha hjulet där iaf på min buss !
Jag har en hållare inkl. reservhjul i nyskick. Suttit på en 70:a. Vi kan byta mot emblemet, jag skickar med ett överdrag till hjulet också....
är det nån gång det ser ut som en gris så är det med hjulet på plats. 
Nån borde lobba hos svensk bilprovning så att reservhjul i fronten förbjuds. Det är ju ett utstickande fult trafikfarligt föremål
Likaså ögonlock, de kan ju skära benen av folk...
Nån borde lobba hos svensk bilprovning så att reservhjul i fronten förbjuds. Det är ju ett utstickande fult trafikfarligt föremål
![]()
ha ha! kommer du ihåg villkoren för att du skulle hjälpa mig med min buss?
man borde väll få plus hos bilprovningen för att man åker med airbagen uppblåst?=D
Jag har en hållare inkl. reservhjul i nyskick. Suttit på en 70:a. Vi kan byta mot emblemet, jag skickar med ett överdrag till hjulet också....
jag har redan hållare och däck men tack endå.
skiter nog i det där däcket i fronten 
man borde väll få plus hos bilprovningen för att man åker med airbagen uppblåst?=D
Ja, tyvärr så är det nog så 
Neeeeej! Inte reservhjul i fronten! Det är en sak att det redan sitter ett där när man köpt bussen, men att göra så avsiktligt idag när man redan äger ett märke? Kommer inte på fråga! 
![]()

Extra deformeringszon
Näe men kör med emblem helt klart!
Jag förstår om man försökte trolla bort hjulet om man har inredning i en buss och ingen plats över men jag har en dubbelhytt med plats under passagerarsoffan för hjulet men ändå har man skruvat dit en hållare framtill. Men det är väl som vanligt, när den sista hållaren ligger på skrothögen blir det väl modernt igen
Jag ska lägga min på vinden bredvid slotmagsen..
läge att samla på sig ett gäng kanske? även 20 st nos skyports borde man köpa. 
![]()

Sant! Obegripligt det där med ögonlock faktiskt. Hade det på bay tillbörjan men tröttnade på att skruva av och på i samband med besiktning. Så jag gav dem till vänlig själ i bredaryd.