1

vart går det att få tag på ett sådant golv  Default/hmm ? om det nu finns.
för va i kontakt med auto craft å dom trodde det inte gick att få tag på så man får bygga om  Default/hmm
skulle vilja slippa det  ICQ/ae

(o\!/o) 66a        lo\/ol 65a+62a

2

Gerson

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

jo nu hitta jag rätt golv på vw plitparts, fanns inte sist jag kolla  Default/hmm  :S .
men då jag ska beställa nästintill all plåt från autocraft så funderar jag på endå kanske att svetsa om ett högergolv  Default/hmm .

eller är det nån med erfarnhet av detta, om nån har nått förslag på hur jag kan gå till väga ICQ/ae  ICQ/ab

4

Jag lyfter denna tråd då jag sitter i garaget o funderar på samma sak!!
Har beställt en massa plåt till min dubbelhytts pick-up men nu när jag tog fram golvplåten o funderar på att använda den till bussen-62 med dörrarna på vänster sida så fick jag se detta
Tips mottages

|o\/o|

5

Jag fick tillslut tag på ett golv från splittparts, går ju att svetsa om ett högergolv med är nog ett jävla arbete  Default/hmm

6

Ja  jag vill ju helst inte svetsa om golvet, så det bästa vore ju om jag kan hitta ett golv som inte är så långt bort i tiden oxå nu när jag väl har kommit igång!!
Hur var det med tjockleken på plåten är den ok. Har ju läst om att plåten inte håller formen mellan balkarna pga tunn plåt o det vill man ju inte
Hur var leverans tiden

|o\/o|

7

Köper du Gerson golv så är det 1mm som orginalet är. Passar bra och är bra.

David h l skrev:

Ja  jag vill ju helst inte svetsa om golvet, så det bästa vore ju om jag kan hitta ett golv som inte är så långt bort i tiden oxå nu när jag väl har kommit igång!!
Hur var det med tjockleken på plåten är den ok. Har ju läst om att plåten inte håller formen mellan balkarna pga tunn plåt o det vill man ju inte
Hur var leverans tiden

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

8

Ok när man väl har bestämt sig för att beställa golv o lite annat ( från splitparts )  då har dom inget golv hemma!! 12 veckor bort!! deras hemsida säger 2 in stock!!
O givetvis så har jag kapat bort lite för mycket för att kunna använda de mindre / små golv ytter plåtarna som finns att köpa
Så finns det något annat alternativ eller finns det någon som kan "låna" mig den högra  sidans golvhalva tills jag har fått min lev.
190euro i frakt för 2 golvhalvor är det normalt??  nu bär det av till London!!

|o\/o|