--
1 2013-05-16 15:16:05 Senaste redigerad av EDman (2016-09-22 09:52:04)
dom fälgarana va ju sjukt snygga
mycket fin bil me.
förbannat jävla snygga de blev polerade . Frugans är lackade mattsvarta , inte alltför jävla roligt o fixa till . blir en pulverlack i gult på dem istället
Min bil är min bok, ingen annan kan skriva den.
Hellvette, jag gör vågen!
Sjukt snygga, jag som är plåtfälgsnörd och egentligen inte gillar alufälgar böjer mig för detta arbete, Snyggt!
Ja jag är glad att jag handlade ett sett men både 6or & 7tummare.tyvärr e mina inte polerade
men det vore trevligt för det e ju såååå snyggt!! 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
detta är den minst attraktiva fälgen med 5 hundratrettio men i den här setuppen ser det skitbra ut!! jag är omvänd!!
Riktigt snyggt Elias!
men har fortfarande svårt å förstå att du lackade om den där otroligt fina rosa färgen!

Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
Snyggt 
Vart sånt sjukt lyft för bilen nu när du äntligen fick på fälgarna!
Och kommer bara bli bättre med dina planer! 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Vart ju hur bra som helst de där! Jag håller med du cookie är fint de
Men ge hit!
Matchar precis bilen personlighet 
Bob-Notchback 1500S -65
Mycket intressant tråd och en mycket fin bil.
Jag är ju svag för -67 or....
Har en uppsättning liggande som jag sparar till framtida projekt.
Närmare på tur står dock en uppsättning mags.
Lite frågor: Vad körde du med för maskiner, polermedel mm?
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Snyggt!
Aldrig fastnat för Cutters men polerade vart dom riktigt najs.
Mina fälgar på bussen var också blästrade men jag orkade inte polera mer än ytterkanten 
Putsb*g
Såg bra ut när jag såg dig på stan idag.
Jag började vaxa motorhuven på Varianten idag, sen tröttnade jag
Vi har olika tålamod 
Snyggt byggt , fräsig kärra! 
Das Auto Skellefteå
de här med vaxa är overkill de! å farsan ( Urban T) åker ju familjebil han så smälter ju in i omgivningen! Skulle haft nå sportigare än varifjanten å fåååården han å... När vi snackar puts så tok putsa ja rutor å sånt å tidigare idag ( fredag!!!!! inte lörda förän ja sove minst 3 timmar!) Men vilken av bilarna tar tant imorn? 
Bob-Notchback 1500S -65
Bumbi: Du är bara avundsjuk för att du inte har nån lack på bilen, vaxa grundfärg kan ju inte vara roligt
Elias: Varianter är ju lite som indianer, dom smyger sig på en liksom
Har man en bil med bra lack som din så är det ju lite motiverande att putsa.
Tack för infon. Kan tänka mig att du saknade fingeravtryck medan du höll på! 
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
20 2013-05-19 18:53:48 Senaste redigerad av EskiL 109 (2013-05-19 18:54:50)
Det låter bra att du är sugen på mer puts. Skickar upp mitt set och kan bjuda på en pizza och en öl när jag hämtar dem...

De blev ju skitsnygga!
Du kan hämta mina fälgar imorn efter 4!
Langar en mobilbild ( jag som inte kör frukttelefon utan en riktig telefon!) från gårdagens drabbning, VW vs Amerikanare! Tror vi vann faktiskt!
Bob-Notchback 1500S -65