Fräsch mossgrön bay 73:a eller uppåt på släp i Ockelbo mot Sandviken.. vid 14.00 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fräsch mossgrön bay 73:a eller uppåt på släp i Ockelbo mot Sandviken.. vid 14.00 

Såg en Blå/vit Splitbuss när vi åkte på vägen påväg mot esbjerg lufthavn i Danmark 
Jag å 25hästaren mötte en splittbuss med släp en bit
Söder om Hudiksvall!
Silver brun färg? Har ett vitt plasttak också
Hemma efter en liten semester på Åland.
Spottade en mycket fin original trettonhundratrea i kön till färjan i Grisslehamn.
Och mitt ute i skogen vid ett boulderställe (ställe där man klättrar) på norra Åland stod denna skönhet.
Detta var det enda luftkylda jag såg idag...inte första gången heller men lyckades ta en bild iaf.
Den där kör jag förbi varannan vecka... tyvärr har det försvunnit en del delar på den sedan de först monterade upp den.
Var och besiktade bruksgolfen idag i Falköping och när jag betalade såg jag att det var någon som hade tid strax efter mig med en VW 1500 som det stod i datorn hos besiktningsgubben.
Såg inget på parkeringen... Någon här som känns vid det? 
mötte en gul -74 utanför katrineholm i går 
Mötte en fin röd soltakare i etuna igår 2 gånger dessutom, Men hann ändå inte riktigt uppfatta årsmodellen. Upptäckte den för sent.
Idag såg jag en gul cab. 70tal som såg fin ut svängde in på bilia macken i strängnäs.
Nu ÄR de VÅR
Mötte en grön bubbla 68-nånting i Sollefteå igår
Den såg fin ut, lite sänkt och snygga fälgar.
Slängde en blick på den i backspegeln efter mötet och såg att den hade en sån där gigantisk ankstjärt
Ja ja var sak har sin tid och det är kul med överlevare men ändå
Hoppas jag inte trampar nån på tårna nu... 
Såg en riktig bra early bay på Drottninggatan i Helsingborg igår.
Grön gammal svensk buss, nu danskreggad
Fick följande vrak messat till mig, måste vara på väg till skroten... för inte kan det vara så att det är en nybesiktad barndoor? 
Jooooo !Det är en nybesiktad Barndoor!!!! 
Mötte en grå 60 talare på västerleden, Eskilstuna för en stund sen.
Och såg en turkos på nästan samma ställe förra veckan.
Var påväg till skolan när jag helt plötsligt såg denna på samma gata som min fars

En early oval
50 meter ifrån där jag hittade min 57a
Hänger ägaren här på BV? 
Någon körde en vit sen 60-tals cab med coola fälgar i Partille för en vecka sen. Lätt sänkt och riktigt fin!
Ramsele i kväll
50-tals cab i Gävle idag.
En orange late bay med vitt tak i Lidköping vid örslösa rondellen!
En orange late bay med vitt tak i Lidköping vid örslösa rondellen!
Såg den också häromdagen skitfrän alltså hann dock inte upp med kameran esplanaden/mellbygatan
Mötte en splittbuss i Värnamotrakten i em och lite senare en tidig 60-tals bubbla, ljus gul/grön med elefantmödis, på släpvagn efter en stor pickupp vid Nybro på väg väster ut. 
Såg en fin grön latebay med campinginredning i centrala Göteborg idag. Stannade till o kollade in den (jag var på cykel) men det blev ingen bild tyvärr.
Sidor Föregående 1 2 3 4 5 6 … 19 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2013
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.