Hej har en 58a bubbla med kortad framvagn och dubbla sänksatser. Skulle till och montera framlyktorna men då tar lampan i däcken..
Finns det nån lösning på detta eller är det nånting som är galet med min bil?
MVH
däcken tar väl i skålen som lampan sitter i.
lite låg med höga däck så brukar de ta i lite.
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg
däcken tar väl i skålen som lampan sitter i.
lite låg med höga däck så brukar de ta i lite.
däcken tog i kontakten på lampan. Är det skålar som sitter fast i skärmarna original eller? isåfall har dom kapat bort dom på mina skärmar för jag ser däcken nu när jag inte har några lysen monterade.
Har aldrig hållt på med vw tidigare så jag vet inte riktigt hur det ser ut..
Det ska sitta skålar i skärmarna, nån har väl tagit bort dom för att få lite mer frigång till däcken efter sänkningen.
Hej har en 58a bubbla med kortad framvagn och dubbla sänksatser. Skulle till och montera framlyktorna men då tar lampan i däcken..
MVH
Lösningen är att montera droppade spindlar och höja upp motsvarande på sänksatserna... och dit med pottorna
O1zzon skrev:Hej har en 58a bubbla med kortad framvagn och dubbla sänksatser. Skulle till och montera framlyktorna men då tar lampan i däcken..
MVHLösningen är att montera droppade spindlar och höja upp motsvarande på sänksatserna... och dit med pottorna
okej! måste ändå byta framskärmarna så då blir det riktigt och rätt med pottorna då:) får väll höjja bilen lite och hoppas på att det går fritt!
Du kan även kapa dän någon tum av tunneln som en del av bp killarna gör så kommer dom bakåt, vad har du för däck förresten 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du kan även kapa dän någon tum av tunneln som en del av bp killarna gör så kommer dom bakåt, vad har du för däck förresten
Okej det lät i te så roligt.. Är 15 tums gamla radialer..
145/65-15 löser det problemet ner till 5-6cm
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
det finns lösa lyktpottor att köpa så slipper du byta skärmarna.
145/65-15 löser det problemet ner till 5-6cm
Då blir det nog däck byte! Och ev montering av sänkspindlar
det finns lösa lyktpottor att köpa så slipper du byta skärmarna.
Okej men mina skärmar är dåliga, buckliga och rosthål och fel årsmodell så bytas ska dom.