1 Senaste redigerad av 25hpman (2013-05-08 14:28:36)

Ja, jag vet att det är ett inlägg för köpes tråden, men , ärligt nu, hur många läser Bilar köpes annonserna?

En kompis är på jakt efter en dubbeldörrs split, dvs lastdörrar på båda sidorna. Han är så pass galen att han är villig att byta bort sin lågmilade (9000 mil) splitskåp från 1964, bara han får tag i en dubbeldörr.
Panelen är musgrå, första ägaren var Hemköp i Stockholm o han är tredje ägaren nu.
Han söker en dubbeldörr i gott skick, ev mindre renobjekt. Kan då byta bort sitt splittskåp.

Skåpet är i fint körklartskick...

Fire away!

Flytta inlägger GB, om det inte passar sej här. ( vilket det egentligen inte gör )

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

2

25hpman skrev:

Ja, jag vet att det är ett inlägg för köpes tråden, men , ärligt nu, hur många läser Bilar köpes annonserna?
Flytta inlägger GB, om det inte passar sej här. ( vilket det egentligen inte gör )

Du kan ju även lägga detta under bilar säljes annars och skriva bytes, är ju lika mycket en säljes annons som en köpes annons   ICQ/ab

3

Kan inte "copy and paste" med denna jävla surfplattan...vilket ni märker på att jag inte kan tipsa med länk...grrr. s
Så du får flytta den...

4

Är väll håll fingret mot skärmen det du ska kopiera och sen markera allt.
Sen är det ju bara kopiera och sen hålla fingret mot där du ska klistra in och sen tar du klistra idin. Så ha jag för mig det är på ipad iaf.. gjort det en hel del då vi anväer ipad varje dag i stort sett på jobbet.

5

Det är ingen ipad...

6

25hpman skrev:

Det är ingen ipad...

Okej var bara tips då det bruka va rätt likt. Samma på min android tlfn.
Kika på google då ha du nog svaret