1

Har ni mött eller sett någon okänd broder/syster på vägarna? Posta här så kanske man kan lokalisera varandra! ICQ/ab

Såg idag en matt röd Typ1 -65/66(?), först vid Konsum på Brunnsgatan i Gävle och sedan vid Shell macken längre upp på söder, någon som känner sig träffad? Lite sänkt var den med blanka stötfångare ICQ/ab

2

Kul idé!

3

Det går rycken om en svart sänkt splitt i stan (Falkenberg) Sågs senast den 25/3 -11 någon stans i centrum.

Info och bilder mottages gärna!

4

Satt och åt på Gondolino i Falköping igår (fredag 8/4) runt 20:30 då en blå, sänkt 60-talare rullade förbi. Vem kan det ha vart?

Alte Liebe rostet nicht!

5

nizekustoms skrev:

Satt och åt på Gondolino i Falköping igår (fredag 8/4) runt 20:30 då en blå, sänkt 60-talare rullade förbi. Vem kan det ha vart?

off topic, men

Jäkla bra käk på Gondolino!!  ICQ/ag

6

Mötte en svart oval i nyköping idag tror att han tillhör nog vwhk (gillar inte råttor Default/lol ) för han heja inte vad jag såg iaf ICQ/ad
Får väl gnälla pån i pålsboda lr hamnen ICQ/ag

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

7 Senaste redigerad av EskiL 109 (2011-04-13 14:54:06)

Grå cal look med svarta fälgar gjorde min dag lite roligare i Borlänge igår. Riktigt snyggt stuk.

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

8

Röd vit bay i partille 2 dagar i rad ... Vem har den ?

West Coast Volks
Attitude is everything !

9

EskiL 109 skrev:

Grå cal look med svarta fälgar gjorde min dag lite roligare i Borlänge igår. Riktigt snyggt stuk.

åkte också förbi den igår ICQ/ab

10

Olzzon skrev:

Har ni mött eller sett någon okänd broder/syster på vägarna? Posta här så kanske man kan lokalisera varandra! ICQ/ab

Såg idag en matt röd Typ1 -65/66(?), först vid Konsum på Brunnsgatan i Gävle och sedan vid Shell macken längre upp på söder, någon som känner sig träffad? Lite sänkt var den med blanka stötfångare ICQ/ab

Det var jag det!  ICQ/ab

11

moggeboy skrev:
Olzzon skrev:

Det var jag det!  ICQ/ab

Den mattröda med soltak?!?

12

gul buggy utanför biltema i handen 17.30, ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

13

MrIcka skrev:
moggeboy skrev:
Olzzon skrev:

Det var jag det!  ICQ/ab

Den mattröda med soltak?!?

Nej det är ju han som jobbar på byggfirman bredvid byggmax, han har en brun baypickis också men jag kommer inte på vad han heter just nu ICQ/ae

14

han heter larsa ICQ/ab

15 Senaste redigerad av Johan W (2011-04-19 20:48:53)

Mötte en grön och gul typ1 -74 idag mellan katrineholm och valla vid 12 tiden.

Åkte svart bmw inte folka ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

16

Och jag såg en blank och sänkt tidig ´60 talare i Ljusdal idag ! Vem kan det vara ? Trodde jag hade koll på alla här i byn...  ICQ/ad

You´ll never know...

17

Såg en splitbus i rondellen vid Staoil i Borås i går. Vit o grön, och mycket frän.
Skulle önska den var min!

Buggy 1600 -´68

18

zootcase skrev:

Såg en splitbus i rondellen vid Staoil i Borås i går. Vit o grön, och mycket frän.
Skulle önska den var min!

Kanske Bill? Medlemstidningsredaktör i Nordiska Typ-2 Klubben.

Alte Liebe rostet nicht!

19

Såg en bubbla som jag tror va en -63a här i Hudik idag, troligen ingen här?  ICQ/ad

20

mötte just en fin mörkblå ghia, 60tal i kärna(utanför kungälv)

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

21

Klistrar in detta då jag missade att det fanns en spott-tråd.

Spottade en early bay dubbelpickis på E6an vid Stig Center i Göteborg ikväll.
Blev ju helt till mig, då det hör till ovanligheterna att man ser en sådan rulla på vägarna! ICQ/ab

Antar att det är någon härifrån? Isf får jag be om ursäkt ifall du trodde jag följde efter dig mot eriksberg. För helt som det var fick den ju en jäävla fart i kurvorna ICQ/ab

22

Såg en original hög early-bay i dag i årsunda utanför sandviken.    beige eller vit kanske?

23

Det svängde ut en baybuss -74 framför mig på väg 120 igår vid "Svanaboda", hade ungar och hämtmat i bilen så jag hann inte kolla in den mer. Såg lite 80 tals stukad ut med rake o allt ICQ/ab

24

Under IKEA helsingborg i förmiddes.
Skönt råttig bubbla 58-59 gissar jag på.
Vita däcksidor bak.
Undrar vem det var?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

25

moggeboy skrev:
Olzzon skrev:

Det var jag det!  ICQ/ab

Jag som gjorde tummen upp till dig i måndags, typ utanför American Takeaway pä söder. Stog vid en saab då men brukar åka runt i den här:
http://www1.garaget.org/archive/56/55751/50026/large_50026-2031653.jpg

Kul med någon mer rullande vw i stan... nyköpt?!?