Ja VW gäller... jag har "torrt" på fötterna så den uppmärksamme ser inga peacemärken :-) längre...
1966 1300, 1973 Kleinbus, 2012 T5 biogasbuss
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Real Boxers
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja VW gäller... jag har "torrt" på fötterna så den uppmärksamme ser inga peacemärken :-) längre...
Köp dina nya favvokallingar på www.realboxer.se
Glöm inte att handla kallingar för sommarens turer 
hur hittar man storleken på bay-boxer på split-boxer finns det en storleks-meny men jag hittar den inte på bay-boxer
på trepacken alltså
Trekronor
hur hittar man storleken på bay-boxer på split-boxer finns det en storleks-meny men jag hittar den inte på bay-boxer
![]()
på trepacken alltså
Trekronor
Fixat, det ska nu finnas storleksval även på bay 3-pack 
Så då var det beställt en trepack. då skall jag få 2st 3pack alltså
coolt
Så då var det beställt en trepack. då skall jag få 2st 3pack alltså
coolt
Annars så är det erbjudandet inte kvar längre 
trekronor skrev:Så då var det beställt en trepack. då skall jag få 2st 3pack alltså
coolt
Coolt, men det erbjudandet med två för en står inte kvar på webbsidan men du ska få det bara för att du är så cool.
Annars så är det erbjudandet inte kvar längre
Yeah
fasen va schyst. nu ska vi va snyggve i sommar 
Blixtleverans
ikväll ska det provas boxerkallisar
så juste att du fixade tre av varje t1/t2 riktigt snygga må jag säga 
Nice, du fick T1 kallingarna på köper för T2 tog slut i stl du beställde
Sitter själv med en blå T1 kalling, fast det är ju ett dilemma, man vill ju visa folk de fina kallingarna men det kan man ju inte visa för folk bara så där

REA på webshoppen
200 kr st eller 3 för 500 kr
Slutförsäljning för världens coolaste kallingar
120 kr för 1 st
300 kr för 3 st
Plus porto (2-6 frimärken)
PM här för beställning eller köp på hemsidan www.realboxer.se
VAFAN JAN-IVER HAR DU HAFT SÅNNA ELLER??? sånna vill ja ha 
Ja så småningom Simon men kom förbi en dag så pratar vi om bubbla design över en kopp kaffe. Jag har skissat på en modell...
Det blir fler olika designs bubbla, ghia, mfl. om jag får ekonomi på de första beställningarna för jag har inte råd att köpa fler modeller just nu, det kostar att ta fram varje design.
Om inte någon som läser vill vara med i projektet genom att spotta in typ 50-100 lakan förståss och bli delägare
VAFAN JAN-IVER HAR DU HAFT SÅNNA ELLER??? sånna vill ja ha
Jan-Iver skrev:Ja så småningom Simon men kom förbi en dag så pratar vi om bubbla design över en kopp kaffe. Jag har skissat på en modell...
Det blir fler olika designs bubbla, ghia, mfl. om jag får ekonomi på de första beställningarna för jag har inte råd att köpa fler modeller just nu, det kostar att ta fram varje design.
Om inte någon som läser vill vara med i projektet genom att spotta in typ 50-100 lakan förståss och bli delägare
Hehe nej inga bubblor blev det tyvärr.
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Real Boxers
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.