Fint att se att du är på gång
ja visst är de så lär ju börja någon gång
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » vw bay 72a gräv och schakt
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fint att se att du är på gång
ja visst är de så lär ju börja någon gång
larsson skrev:Nyfälgarna skulle verkligen inte passa
ja vet
Va bra 
boffy skrev:larsson skrev:Nyfälgarna skulle verkligen inte passa
ja vet
Va bra
cosmic fälgarna gör sej så mycke bättre på bussen men skulle vilja haft tag i breddade plåt fälgar eller magisar så man har i reserv
nu jäklar är plåt in handlat så nu ska de där jävla höns nätet och sånt skit bort slippa bort allt jävla spakel göra om och göra rätt
nu börjar det sakta ta sej bort med allt fusk och dit med ny fin plåt!
blir galen på fusk jobb fusk är ingen genväng har jag lärt mej!
kommer inte finnas nå fusk kvar när jag är klar men nu lyser solen och suget efter att använda bayen blir allt större så det vart en lite sväng runt kvarteret
allt för att vissa upp vilddjuet!
vilddjuret ska de ju stå!! se man bli alldelens tills sej så kan skriver som en gratta men är inte lätt när man är efter bliven haha
insperation på top tills man titta ut snö urk vill man ju värkligen ut och greja med vilddjuret
möte make i dag på väg hem så i dag åker vilddjuret ut igen har rastan henne fram och tillbaka till solvarbo och jag kan tala om att jag har hittat bulor och gupp jag inte visste fans har helt ärligt glömt bort att åka låg bil hehe men blir ut och köra lite här nu på min ledig vecka
rasatat fröken en sväng i dag snart dags för besiktning och sen blir det ner med motorn byta stifft filter olja och se över de lilla olje spillet som är kanske slänga på lite färg på hjärtat så det ser fint ut under luckan
söker med ljus och lykta efter ett sånt extra ljus man ser på gammla bussar som sitter mitt uppe på taket någon som har koll på vart man kan få tag i ett sådant?
Finbesök i garaget idag

vakert GB klart när man har vägarna förbi så bara måste man ju hälsa på vilddjuret har väl lite hem längtan i bland ju hehe
har tagit ut stolarna fram dock inte vågat starta vinkelslipen en någon som har tips och ider på hur man ska göra om man ska höja upp hjulhusen vill ha det så likt orginal som möjligt!
ja tänkte det var dags att ta tag i de hela här har tubbat bilrn och fått lov att slänga på orginal fälgar med c-däck se om dom jävlarna på bilprovningen släpper igeom de
Kul med fler baywindows i säter!
Jag har en brun och vit 75a om du kanske sett den i stan?
ja tänkte det var dags att ta tag i de hela här har tubbat bilrn och fått lov att slänga på orginal fälgar med c-däck se om dom jävlarna på bilprovningen släpper igeom de
Gärna bilder på tubbningen, samlar inspiration /go att göra mina ,även om dom nog inte blir som andras, e det alltid bra med mycket inputt.. 
ska bara få tid så kommer bilder upp på tubningen har tagit en 183 kort så ska nog fasen kunna klippa ut några bra bilder
majesty jag tror inte jag har sett din men om inte annat så kommer jag nog att göra de hehe inte så många av oss i säter hehe kul att man inte är helt ensam
yes då kan jag medela att after mycke krångel med svenmsk bilprovning är buss reggad med baksäte och besiktad i två år till
antar att du var på väg hem när jag var upp med 53an..
masen ja det tror ja kom du igenom polis kontrollen?
jajamänsan! tror dom gillar folkvagnar... rakt igenom..
masen ja var samma för oss dom stod på fel sida fick några tvåor på besiktningen i går åke till hedemora i dagh och släkte dom så nu är de bara ut och åka dock börjar suget efter en till hobby bil komma så får se då var det blir
funderar på att göra mej av med caddyn jag har som brucks bil och skaffa en till hobby bil
Vart den såld ?
chuckan nej den är kvar har inte riktigt hitta rätt köpare men vart riktigt mycke intrsse och bytes förslag på den
dock vet jag om jag säljer den kommer jag må skit ett tag fram över gillar bilen förmycke tror ja
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » vw bay 72a gräv och schakt
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.