Souvernir-flaskor med sprit. Samling enligt bild söker ny ägare. Finns det intresse, nån som vet hur och var man kan bli av med sånt här eller är det soptunnan som gäller? Mest från resor på 60/70-talet, de är inte öppnade.
Du skulle lagt upp dem för ett par dagar sen innan valborg, haha
Jag har för övrigt en granne som samlar på sprit & vinflaskor, kan höra med honom om han är intresserad.. vad pratar vi för pris på kalaset?
Soptunnan låter väl som en dålig ide eller. bjud in några polare och gör en riktig raggardrink/hink med sugrör och sedan sjukskriving två dagar 
har en svåger som samlar på sådana flarror
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Ja du trekronor vet inte om jag skulle prova att dricka innehållet, haha!
Ni får gärna kolla med era grannar och svågrar men skäligt pris - ingen aning, får man ett par hundra? Mest kul om det hamnar hos nån som uppskattar dom.
Och jag orkar såklart inte skicka heller.. flyttar om några veckor - de här åker inte med i flyttlasset så 'skynda fynda'.
Själv har jag ca 800 st som jag hade tänkt göra av med. Men runt 5-10:-/st kan man få iaf för vanliga. Sen finns det souvenirflaskar som är olika moment och dylikt som kostar betydligt mer. Har ca 100 st sådana också. Dom kostar ju mer att köpa i butik.

Typ 1-73 Grabbens 1835 cc(20 år) 1303 S