1

Är det bara jag som nu får den gamla varningen när jag gör en post?

Nytt mob nr...

2

Nä, Jag får den också.
Har även försökt ändra min egen mailadress i min profil och det funkar inte alls  ICQ/ac .

Typ1 bubbla-57 90-tals callooker   
Typ 3 Notchback -64
Typ1 Karmann Ghia-62 "frugans"
400+ VW leksaksbilar

3

Jag har oxå problem att posta.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

4

Har blivit dubbelpostning för mig, Default/hmm  så som det var förr.

Bubbla -62

5

Till och från för mig, oftast funkar det..

6

Till och från här också.

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

7

Korta inlägg ok men problem vid t.ex bildpostning.

8

Samma för mig , oberoende vilken typ av postning man gör!

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

9

kisavw skrev:

Samma för mig , oberoende vilken typ av postning man gör!

X2

10

Skumt! Vi ska titta på detta så snart som möjligt.

"Daddy Cool"

11

Har blivit dubbelpostning för mig nån gång men det är för att man varit otålig och tryckt en gång till på submit för det har laggat lite.  ICQ/ab

Mera känd som jb...

12

Jag har fått felmeddelande nu på förmiddagen.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

13

Hallå! Jag kollade upp detta med vår server honcho och han sade att någon gång i början av veckan var det tydligen någonting som hade hängt sig och fastnat i en loop. Han har nu startat om burken så allt ska vara bra igen. Vänligen skicka mig ett PM eller epost på [email protected] om detta uppstår igen - och tala gärna om exakt när det hände och vilken sida det hände på. Tack på förhand!

"Daddy Cool"

14

Blir fortfarande fel när man laddar upp bilder från sin dator, vilken tråd Default/hmm gissa Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

15

Tack för ditt felmeddelande, Johan! Jag har skickat detta vidare till serversnubben. Hör gärna av dig igen om problemet kvarstår. Tack!

"Daddy Cool"

16

10:09:47 i vad köpte du till din luftkyla senast.
Fick an error has occured eller vad det nu står, men startar man sidan så är det postat och klart.

17

Stod/ står det inte som info någonstans om någon missat?? Men även om man får felmeddelande postas det ändå? Jag brukar backa, kopiera texten ( för säkerhets skull) och därefter uppdatera sidan och då syns min post.

18

An error was encountered

Could not connect to smtp host "mail.mailkungen.com:465" (0) (php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: nodename nor servname provided, or not known).

Note: For detailed error information (necessary for troubleshooting), enable "DEBUG mode". To enable "DEBUG mode", open up the file config.php in a text editor, add a line that looks like "define('FORUM_DEBUG', 1);" (without the quotation marks), and re-upload the file. Once you've solved the problem, it is recommended that "DEBUG mode" be turned off again (just remove the line from the file and re-upload it).

Fick det jag med, men verkar inte få det varje gång...?  Default/hmm

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

19

Mysko, detta... serversnubben säger att han hittat något som han avhjälpte tidigare idag... men nu verkar det vara tillbaka. Vi ska gräva lite mer i detta.

"Daddy Cool"

20 Senaste redigerad av Johan W (2013-05-02 17:43:36)

När det kommer så är det bara att backa och uppdatera så har det nog blivit rätt i allafall Default/hmm
Men laddar du upp bilder från din dator måste man gå in på redigera och klicka på skicka svar som det var förut Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

21

Vi har gjort lite fler tester...jag tror det är löst nu.

"Daddy Cool"