Hej, har en bekant som jobbar med en cnc-fräs, han har tillverkat lite distanser för lambda monetring, finns i båda stora och lilla 3-bulten.
Pris: 300:- För lilla, 350:- För stora + ev. frakt (vadderat kuvet 30:- )
Maila på [email protected]
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar säljes » Lambda Fläns, stora och lilla 3-bult
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej, har en bekant som jobbar med en cnc-fräs, han har tillverkat lite distanser för lambda monetring, finns i båda stora och lilla 3-bulten.
Pris: 300:- För lilla, 350:- För stora + ev. frakt (vadderat kuvet 30:- )
Maila på [email protected]
Mums... 
Jag blev vid en tidig prototyp och har kört med den hela sommaren, funkar klockrent!
Kan inte annat än rekommendera denna om man vill ha koll på avgasvärdena 
Vad är de för diameter på hålet på lilla flänsen?
En sak jag noterade; varför inte gänga hålen direkt i godset i flänsen?
Då kan man antingen använda skruv från utsidan, eller gänga i pinnskruv i flänsen och köra med mutter från utsidan.
Hur som helst slipper man fumla med genomgående skruv och hålla emot på baksidan. Det är normalt sett ganska trångt mot mellanplåten att få in fingrar och verktyg...
Har andvänt Gene Berg packningar som mall, och hålen är följande lilla 44mm stora 54mm.
Angående mellanplåten är den väl standard att ha med duz-låsningar.. 
Hur många ska jag plocka med mig ner till JPM´s Dyno Dag? ni som vill ha, maila, kan även skicka internationellt för hyggliga pengar.
Jag vill ha 1 av varje, PM över totalsumma för 2 inkl frakt och kontonummer så sätter jag in pengar.
Passar på att lyfta den här tråden, kommer ha med några av varje till BR, om någon vill ha, så besök DBR tältet i race-depån.
Du har mail!
Material?

Materialet är SS 1312-00 ( vanligt bonnstål ) skulle gärna gjort dom i rf, men har inte tillgång av det.
Hej hopp. Intresserad av en sådan till mitt 1 5/8 system.
Båda sorter finbs i lager, kan skickas och kommer plockas med till BR.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar säljes » Lambda Fläns, stora och lilla 3-bult
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.